Все статьиВсе новостиВсе мнения
Мнения
Журнал
Красивая странаРейтинги фокуса

Футболка хипстера. Что нужно знать о новой форме сборной Украины по футболу

Футболка хипстера. Что нужно знать о новой форме сборной Украины по футболу

Сборная Украины по футболу получила новую форму, в которой она выступит на Евро-2016. Популярный блогер Gedeonus анализирует, почему новая форма выглядит именно так. Публикуется на языке оригинала

010

З усіх країн, що грають на Євро в формі від Adidas, збірна України передостанньою презентувала два свої нові комплекти на чемпіонат континенту. Давайте рахувати: з 24 країн, що беруть участь у нинішньому розіграші Євро у Франції, лише 7 країн (окрім України) ще не презентували офіційно свою форму на Євро, і тільки одна з них буде грати в Adidas – збірна Угорщини. Німецька компанія ж презентувала форми переважної більшості своїх клієнтів у першій декаді листопада. Чому збірна України не отримала такої честі? Або у керівництві компанії особливо не вірили в те, що наша збірна подолає словенців у раунді плей-офф, або ж боялися незадоволених коментарів з приводу того, що наші форми підозріло схожі на виїзну форму збірної Боснії та Герцеговини, яку презентували ще тоді. Але про це трохи пізніше.

Ми не унікальні

Другий сезон поспіль вимушені констатувати факт, що наша збірна буде бігати в одному з адідасівських шаблонів. Це не є поганим результатом: врешті-решт, порівняйте наш шаблон та той "запорізький металург", в якому на чемпіонат поїде збірна Уельсу. Проте про справді унікальну форму, як-от таку, що ми отримали до домашнього Євро, нам можна тільки мріяти. Навіть напису "Україна" ззаду коміра (як було у попередній формі) або ж "Україно, вперед!" (як на домашньому Євро) цього сезону на формі немає.

Кого ми повторюємо: виїзна форма збірної Боснії (зліва) та домашня форма збірної Шотландії (справа). Тартановий паттерн ідеально сидить на шотландцях, а от що він робить на наших футболках та на боснійських – то є велика загадка. Втім, у деяких людей є на це відповідь…

Back to the 90s

Уважний користувач порталу Footyheadlines ramy94 помітив, що українським споживачам шаблон на новій формі збірної більш за все буде схожий на так звану "картату човникову сумку", якої були озброєні всі продавці на ринках у дев’яності та на початку нульових. Більш того, сумка мала таку популярність, що Louis Vuitton зробив її власну модну переробку!

Але жарти жартами, а картатий шаблон, скоріш за все, є посиланням на моду на картаті сорочки, які стали модними спочатку у хіпстерів, а потім і у більшості молодих людей.

Жодного різноманіття

І знову ж таки: черговий сезон у нашої збірної домашня та виїзна форми між собою не відрізняються нічим, окрім кольорової гами. Таку сумну тенденцію ми спостерігаємо з тих часів, як збірна перестала вдягатися у Puma, що, на секунду, сталося 14 років тому. Не те щоб у цьому є якась необхідність – просто, як на мене, така байдужість до дизайну форм головної команди країни згубно впливає на продаж обох комплектів. Жовта форма завжди буде продаватися краще за синю, оскільки вона основна, а от продаж синьої можна було б підняти за рахунок незвичайного шаблону.

Мода знову не для нас

Найновіший шаблон Adidas, який ламає усі стереотипи про німецьку компанію, – без трьох смуг на плечах – не дістався нашій збірній. Можливо, це було зроблено для того, щоб наша форма не повторювала форму збірної Швеції. Як би там не було, сумно залишатися на периферії футбольної моди.

За матеріалами: tribuna.com

1
Делятся
Google+
Загрузка...
Подписка на фокус

ФОКУС, 2008 – 2017.
Все права на материалы, опубликованные на данном ресурсе, принадлежат ООО "ФОКУС МЕДИА". Какое-либо использование материалов без письменного разрешения ООО "ФОКУС МЕДИА" - запрещено. При использовании материалов с данного ресурса гиперссылка www.focus.ua обязательна.

Данный ресурс — для пользователей возрастом от 18 лет и старше.

Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство ИнА "Українські Новини", в каком-либо виде строго запрещены.

Все материалы, которые размещены на этом сайте со ссылкой на агентство "Интерфакс-Украина", не подлежат дальнейшему воспроизведению и/или распространению в любой форме, кроме как с письменного разрешения агентства.

Материалы с плашками "Р", "Новости партнеров", "Новости компаний", "Новости партий", "Инновации", "Позиция", "Спецпроект при поддержке" публикуются на коммерческой основе.