"Укрнафта" ребрендує мережу АЗС
ПАТ "Укрнафта" реалізує масштабний проект з ребрендингу мережі своїх автозаправних станцій (АЗС). Станом на 10 липня в новому форматі працює п"ять АЗС у Києві та Київській області. Протягом місяця компанія приступить до ребрендингу ще щонайменше 10 АЗС у Західному та Центральному регіоні.
"Укрнафта" розпочала ребрендинг АЗС з об"єктів у Києві: 13 квітня було відкрито одразу дві автозаправні станції в оновленому форматі. Індустріальний дизайн, набір найнеобхідніших послуг, якісне обслуговування та, звичайно ж, пальне стандарту ЄВРО 5 – такі основні атрибути ребрендованих АЗС "Укрнафти". Сьогодні на цих станціях можна знайти повноцінний магазин непаливних продуктів, зону "швидкого харчування", товари для автомобіля та можливість зарядки мобільних телефонів – по суті, все необхідне для водія чи мандрівника. З останніх нововведень – на оновлених АЗС з"явились так звані "Точки зв"язку". Це зона обладнана вмонтованим планшетом, де можна швидко і безкоштовно зайти до мережі інтернет, який також надає можливість здійснювати безкоштовні дзвінки по території України або в будь-яку точку світу за допомогою власного Skype-account.
Водночас АЗС "Укрнафти" продовжать пропонувати якісне пальне та демократичні ціни і не лише на пальне, якими станції "Укрнафти" відомі по всій країні, а й на весь асортимент запропонованої продукції.
На оновлених автозаправних станціях "Укрнафта" пропонує і новий рівень сервісу. З цією метою нові співробітники АЗС проходять достатньо непростий відбір та спеціальні тренінги.
Розробкою стратегії оновленого бренду, дизайну та архітектурними рішеннями на АЗС, комунікаційною платформою та загальною ритейл-стратегією мережі займалось агентство FEDORIV, яке запропонувало нові кольори, оновлений логотип та концептуально нову стратегію розвитку мережі АЗС. Для оформлення використана чорно-біла палітра. До нового логотипу мережі увійшла піктограма "трикутника", яка історично позначала нафтове родовище на всіх топографічних картах. Ребрендовані станції оформлені в стилі industrial.
"Ми раді бачити, що результати нашої роботи були втілені в життя. Нові АЗС змінилися: виглядають добре, працюють добре. Тепер прагнемо до "чудово"", - прокоментував Андрій Федорів роботу свого агентства.
"Як компанія-лідер з кількості АЗС по всій країні "Укрнафта" має унікальну перевагу і водночас унікальну відповідальність, адже своєю роботою ми формуємо ставлення українців у різних куточках країни до галузі та якості її продукції. Мережа автозаправних станцій – це єдиний напрямок, де ми працюємо з кінцевим споживачем свого продукту, тому на її оновлення спрямовуємо максимум зусиль та ресурсів. Наша мета – пропонувати якісний сервіс та якісний український продукт, зберігаючи доступною ціну для споживачів по всій країні", - зазначив Марк Роллінс, Голова Правління ПАТ "Укрнафта".
"Укрнафта" має найбільшу в Україні мережу АЗС – 537 станцій по всій країні. Через неї компанія реалізує нафтопродукти з сировини власного видобутку і пропонує весь наявний на ринку спектр пального, яке відповідає європейським стандартам якості. В найближчих планах компанії запустити АЗС нового зразку в Західній Україні, а за три роки - завершити проект ребрендингу.