Разделы
Материалы

Volkswagen презентував в Україні новий кросовер T-Roc

Инновации

12 липня під час офіційної презентації моделі у Києві українська аудиторія познайомилася з унікальною новинкою від бренду Volkswagen — кросовером T-Roc.

Вже з 13 липня модель, попереднє замовлення на яку було відкрито у травні, доступна в офіційних дилерських центрах бренду по всій Україні.

"Модель пропонує оснащення тими опціями, які зазвичай зарезервовані для вищих сегментів або моделей преміум-класу. Наприклад, повністю цифрова панель приладів, адаптивна або спортивна підвіска, електропривід кришки багажника. TRoc— це новий рівень функціональності, комфорту та безпеки", - Марія Гарань, керівник бренду Volkswagen легкові автомобілі.

Новинка від бренду Volkswagen втілює у собі практичність SUV та енергійність міського хетчбека: інноваційний бензиновий двигун моделі 1,5 TSI EVO потужністю 150 к.с. та семиступінчаста автоматична коробка передач DSG — насолода спортивною динамікою у поєднанні з економічністю, які надають найсучасніші розумні технології впорскування та розподілення пального.

Новинка доступна у комплектаціях Life, Style та Sport. Для Style доступно 35 варіантів кольорів кузова, що значно розширює можливості індивідуалізації вашого авто. Комплектації Style та Sport мають адаптивний круїз-контроль АСС, автоматичне регулювання дистанції для швидкостей до 210 км/год, обмежувачі швидкості, а система фронтального контролю "Front Assist" з функцією екстреного гальмування "Emergency Breaking" допоможуть водієві миттєво зупинити авто у разі виникнення несподіваних перешкод на дорозі.

Безліч автоматичних систем безпеки — відмінна риса автомобіля для щоденного використання у щільному та динамічному міському трафіку. Автоматичний контроль смуги та простору навколо автомобіля — Rear Traffic Alert та датчик сліпих зон Blind Spot, а спеціальний асистент зафіксує втому водія та попередить про необхідність перепочити.

Справжня спортивна душа з можливістю вибору та налаштування стилю їзди — у топової комплектації Sport: червона амбієнтна підсвітка, алюмінієві накладки на педалі, червоні супорти гальм, спортивне мультифункціональне шкіряне кермо з пелюстками перемикання передач DSG та контрастним декоративним швом червоного кольору. А спортивна підвіска зі спортивними амортизаторами та прогресивним кермом — доступна для комплектацій Style і Sport.

Просто не існує мобільного пристрою, який неможливо підключити до мультимедійних можливостей у новому T-Roc — усі можливі стандарти обміну даними, роз"єми та адаптери, і на додачу — голосове управління функціями наплатформах Android та iOS. Фірмова функція "Volkswagen Media Control" через додаток до смартфона "Volkswagen Media Control" для Apple CarPlay або Android Auto. Багате звукове оздоблення автомобіля в усіх комплектаціях — справжня насолода глибоким об"ємним звуком.

Презентація нового T-Roc стала слушною нагодою ознайомитися з концепцією Digital Retail, впровадженою маркою Volkswagen - першою серед решти брендів в Україні.

Мета концепції - надати клієнтам виключний сервіс та додаткову цінність як у цифровому, так і в реальному світі. Втілюючи у життя принцип "Клієнт у центрі уваги", потенційні та інсуючі клієнти можуть обирати з понад 15 онлайн- інструментів: Конфігуратор авто та аксесуарів, Склад авто, Онлайн-пошук дилерів, Запис на сервіс та багато інших. Важливо те, що усі інструменти можуть бути об'єднані за допомогою єдиного ID клієнта. Фактично, Volkswagen перший в Україні заявив про запуск еко-системи carLOG для прихильників марки. Всі обрані автомобілі зі складу, конфігуратора, тощо, можуть бути збережені в єдиному кабінеті клієнта.

Завдяки Digital Retail відбулось оновленя і в усіх автоцентрах Volkswagen України - професійні продавці марки радо зустрінуть покупців у створених Digital-лаунжах, оснащених професійними екранами. Кожен клієнт може отримати Індивідуальний каталог, створений на планшеті всього за кілька кліків. Варто зазначити, що наявні онлайн-інструменти доступні усім клієнтам навіть поза автосалоном, наприклад, вдома, кафе, тощо. Серед них найбльше вражає можливість оцінити інтер'єр автомобіля у режимі віртуальної реальності VR (вперше серед решти брендів в Україні).