За результатами незалежного міжнародного дослідження бренда роботодавця в Україні Randstad Employer Brand Research 2021, StarLightMedia визнана найпривабливішим роботодавцем у сфері засобів масової інформації.
Від початку пандемії у компанії розробили комплексний план антикризових дій, за яким працівників медіагрупи забезпечили всіма необхідними засобами особистого захисту та швидко перевели на віддалену роботу. Розпочали проект дистанційної роботи Remote, покликаний створити максимально комфортні умови праці у новій посткарантинній реальності. У межах проекту компанія особливу увагу приділяє інтеграції remote-працівників у корпоративну культуру, зокрема через створення сучасного безпечного коворкінгу та через застосування ефективних інструментів управління змішаними командами, у тому числі й навчання. Окрім того, у StarLightMedia працює багато програм спрямованих на збереження здоров"я, що сьогодні має особливе значення. Компанія забезпечує свою команду медичним страхуванням та сприяє проведенню сезонної вакцинації від грипу. У найскладніших життєвих обставинах старлайтівці допомагають одне одному через благодійний фонд StarLight Hope. Окрім того, запустили програму для молодих батьків, щоб підтримувати прагнення до батьківства у старлайтівців та програму психологічної підтримки, щоб піклуватися про ментальне здоров"я співробітників. StarLightMedia є підписантом WEPs і працює задля забезпечення рівних прав і можливостей для всіх працівників, тож у компанії приділяють велику увагу гендерній рівності, інклюзивності рекрутингу і робочого простору, а також боротьбі з домашнім насильством.
"Ми управляємо бізнесом в основі якого лежить повага до людей та висока цінність талантів. Підхід до співробітників як до головного капіталу, а не ресурсу — наше стратегічне бачення, яке демонструємо у всіх проектах та ініціативах компанії. Торік StarLightMedia увійшла до топ-25 найкращих роботодавців України у рейтингу Delo.ua і "ТОП-100. Рейтинги найбільших". Цьогоріч нас визнали найпривабливішим роботодавцем у медіасфері. Поважаємо загальноукраїнське визнання, але найголовніше – ми бачимо позитивний зворотній звʼязок із боку співробітників і цінуємо його", — наголосив Михайло Царьов, CEO StarLightMedia.
У межах Randstad Employer Brand Research в Україні провели онлайн-інтерв"ю із майже 7000 респондентами віком від 18 до 65 років. Опитували постійно працевлаштованих українців, тих, хто в активному пошуку роботи, а також студентів. Респондентам пропонували список з понад 150 компаній із різних секторів економіки й обрати відомі. Також учасники мали відповісти, чи хотіли б вони працювати в обраних компаніях й оцінити їх за 10 критеріями: фінансова платоспроможність, безпечна робота в умовах COVID-19, хороша репутація, гарантії зайнятості, кар"єрне зростання, соціальна відповідальність, можливість працювати віддалено, приємна робоча атмосфера, баланс "робота — особисте життя", приваблива заробітна плата й соціальний пакет. Дослідження Randstad Employer Brand Research прозоре, адже компанії-учасниці не подають заявки, відсутнє журі, а фіналістів визначають за підсумками опитування й під наглядом міжнародних експертів.
Про компанію
StarLightMedia — українська компанія-лідер як з виробництва та дистрибуції контенту, так і з телеперегляду за підсумками 2020 року, її частка ринку за аудиторією становить 26%[1]. Об"єднує телеканали ICTV, СТБ, "Новий канал", ICTV Ukraine, "ОЦЕ", М1 та М2. Щодня проекти групи дивляться майже 16 млн глядачів. За місяць аудиторія становить 31 млн українців.
По додаткову інформацію звертайтеся на пошту команди корпоративних комунікацій: pr@slm.ua. Підписуйтеся на StarLightMedia у Facebook: https://www.facebook.com/StarLightMedia
[1] Дані дослідження ТВ-аудиторії стосуються ІТК. Оператор панелі — Nielsen; моніторинг — "Комунікаційний Альянс". Дані надані SLM, використовувався показник Cov%. Дані розраховані за 2020 рік для аудиторії віком 18-54, вибірка "50 тис. +".