#ВідкритіНібиВперше : Компанія Кока-Кола запускає нову кампанію вперше з початку карантину

Інновації
Кампанія починається з маніфесту про зміни, який написав відомий британський поет-декламатор George The Poet
У квітні Компанія Кока-Кола тимчасово призупинила усі заплановані маркетингові активності у всьому світі та спрямувала свої ресурси на підтримку спільнот. За допомогою грантів The Coca-Cola Foundation Компанія разом зі своїми партнерами-ботлерами зобов"язалась перерахувати понад 100 мільйонів доларів по всьому світу місцевим неурядовим організаціям, які допомагають боротися з Covid-19. В Україні за сприяння Товариства Червоного Хреста ця допомога полягала у закупівлі обладнання для 6-ти лікарень з різних регіонів країни, які були активно залучені до лікування пацієнтів з Covid-19. Також лікарням було надано воду та напої – більше 100 000 пляшок для лікарів та пацієнтів.
Читать также
Успех Украины и дилемма для Путина: наступит ли перемирие до Пасхи
Женщина нашла дикую курицу в своем дворе: она не была готова к тому, что произойдет дальше
Никаких гарантий и миротворцев, но уступки на земле: какие условия Трамп предлагает Украине, — СМИ
Операция "Труба": как россияне смогли прорваться под Суджей через газовую сеть
Запуск кампанії #ВідкритіНібиВперше позначає період культурних та соціальних змін. Вона починається з маніфесту, написаного спеціально для Кока-Кола відомим британським поетом-декламатором George The Poet.
Познайомитись з українською версією #ВідкритіНібиВперше
Цей маніфест проголошує перспективи нових можливостей, які з"явилися в умовах карантину, і закликає усіх нас "бути відкритими ніби вперше" та цінувати все, що нас оточує. George у своєму маніфесті спонукає "бути відкритими до змін", оцінювати речі з нової точки зору і знаходити потенціал у цій "новій реальності".
Як зазначив Камран Іскандаров, генеральний менеджер Кока-Кола Україна: "Кампанія #ВідкритіНібиВперше – про те, що поняття норми змінилося, і наша задача – адаптуватися до нових умов, щоб робити світ кращим. Це основна причина того, чому, наприклад, зараз ми спрямовуємо нашу підтримку саме місцевим готелям, кафе та ресторанам. Ресторани – це частина нашого життя, ми – соціальні істоти, нам хочеться зустрічатися, бачитися з друзями, і ресторани – це те місце, яке нас об"єднує. І зараз вони повертаються, хоча всі ми усвідомлюємо, що нова реальність буде іншою".
Кампанія #ВідкритіНібиВперше матиме багато проявів упродовж року, серед яких – підтримка готелів, кафе та ресторанів, які є осередками спілкування у місцевих спільнотах і які зараз відновлюють свій бізнес.
В Україні ці ініціативи спрямовані на підтримку партнерів у сфері HоRеCа і включатимуть:
- Classified - Confidential
- Допомогу креативними рішеннями.
- Освітній курс у партнерстві з EdEra, який розкриває особливості "нової норми" – нової реальності, у якій ми тепер живемо.
- Оптимістичні та надихаючі відеоісторії наших партнерів зі сфери HoReCa, що живуть у "новій нормі".
У такий спосіб Кока-Кола допомагає індустрії гостинності повідомити: "Ми знову відкриті і чекаємо на вас".
Всесвітня кампанія #ВідкритіНібиВперше (#openlikeneverbefore) має не меті створити нове соціальне поле, в якому люди говоритимуть про те, як відкритість до нового зможе змінити різні аспекти їхнього життя на краще.
Читать также
ВСУ уходят из Курской области: что происходит на фронте (карта)
С участием человека в штатском: в Харькове мужчину забрали прямо с улицы (видео)
В Киеве был слышен взрыв без объявления воздушной тревоги: что известно (видео)
"Я против перемирия": Кротевич объяснил, как Украина может победить в войне