StarLightMedia – єдина медіагрупа, яка за підсумками першого півріччя показала зростання теледивлення

Related video

За підсумками першого півріччя 2021 року, StarLightMedia, що об"єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 27,0%1, що в півтора рази вище частки найближчого конкурента (+51%). За шість місяців 2021-го Група показує зростання частки на 5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. У червні частка StarLightMedia склала 25,0%.

  Одинадцятий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 в країні. У травні найкращими проєктами ICTV були: "Дизель шоу", серіал "На трьох", "Факти", "Факти тижня" та "Надзвичайні новини". Високі показники також у програми "Ранок у великому місті" та кінопоказу. "Дизель шоу" залишається кращою гумористичною програмою на телебаченні. Кожну п"ятницю програма була лідером дня. У п"ятірку лідерів дня також потрапляв серіал "На трьох".

У червні продемонструвала хороший результат програма "Факти". Частка "Фактів 12:45" у середньому склала 11,0%, що є кращим середньомісячним показником із серпня 2020 року. Частка "Фактів 8:45" склала 10,6%, що є найкращим показником із березня. А 14 червня ранковий випуск "Фактів" зібрав рекордні з початку року 17,2%. Дала хороші показники й лінійка соціально-публіцистичних програм. Так, 10 червня програма "Антизомбі" пройшла з часткою 9,2%, ставши рекордною з 21 січня. Програма "Громадянська оборона" 15 червня зібрала 10,4%, що є кращим показником із 15 грудня 2020 року. У червні частка проєкту "Ранок у великому місті" склала 11,1%, що є рекордом із березня. З програмою щодня починали свій день 1 млн українців (усього в червні охоплення – 5,5 млн) 2.

Найкращими проєктами телеканалу СТБ у червні були: "Один за всіх", "Майстер Шеф. Професіонали-3" і "Таємниці ДНК". Програма "Один за всіх" пройшла з часткою 11,4%, що на 13% вище, ніж минулого місяця. А випуск 6 червня з часткою 12,6% став рекордним із 21 лютого. Фінальний випуск "Майстер Шеф. Професіонали-3" зібрав рекордні в сезоні 11,6%. Завершальний випуск весняного сезону проєкту "Таємниці ДНК" пройшов із часткою 12,0%, ставши одним із кращих у 2021 році.

Проєкт "Вікна-Новини" продовжує давати хороші показники. Частка випусків о 14:30 склала 10,0%, о 17:30 – 10,4%. 9 червня рекордним з 12 січня став випуск "Вікон-Новин", який зібрав частку 15,0%. У червні серіали "Сліпа" та "Слід" також дали хороші результати – 8,9% і 8,8% відповідно.

На "Новому каналі" праймовий кінопоказ вихідного дня в першому півріччі збирав 9,9%, що на 6% більше, ніж минулого року. Проєкт "Де логіка?" у червні пройшов із часткою 9,4%, що на 31% вище, ніж у травні. Програма Improv Live Show підросла на 11% та зібрала найкращі показники з березня.

 Про компанію

StarLightMedia — українська компанія-лідер як з виробництва та дистрибуції контенту, так і з телеперегляду за підсумками 2020 року, її частка ринку за аудиторією становить 26%. Об"єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2. Щодня проєкти групи дивляться майже 16 млн глядачів. За місяць аудиторія становить 31 млн українців.

1 Тут і далі використовуються дані ІТК щодо дослідження ТВ-аудиторії, здійснені ТОВ "НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН". Використовується показник Shr%. Дані розраховані за 2021 рік для аудиторії 18-54, вибірка "50 тис. +"

2 Використовуються дані ІТК щодо дослідження ТВ-аудиторії здійснені ТОВ "НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН". Використовується показник Cov%. Дані розраховані за 2021 рік для аудиторії 4+ вибірка вся Україна.

 По додаткову інформацію звертайтеся на пошту команди корпоративних комунікацій: [email protected]. Підписуйтеся на StarLightMedia у Facebook: https://www.facebook.com/StarLightMedia