Все статьиВсе новостиВсе мнения
Спецпроект при поддержке Киевстар
Длинный фокус
Красивая странаРейтинги фокуса
ГЛОБАЛЬНІ ЗСУВИ

ГЛОБАЛЬНІ ЗСУВИ

АКСЕСУАРИ

Чому українським виробникам аксесуарів простіше змінюватися, ніж європейським

300

Дослідницькі агентства, що слідкують за модою, одноголосно стверджують: звички споживачів та їхні смаки невідворотно змінюються. Настає нова ера, до якої треба адаптуватися й брендам. У дослідженні "Стан моди у 2018 році" McKinsey йдеться про те, що перш за все споживачам необхідна персоналізація – оригінальні, автентичні речі, що підкреслюють індивідуальність і дарують унікальний досвід. Крім того, щоб купити щось нове, людина вже не йде до універмагу, а досліджує нові колекції у своєму смартфоні. Тому експерти McKinsey радять компаніям упроваджувати стартап-мислення, — швидко реагувати на нові тренди, бути відкритими до клієнтів і готовими до співпраці.

Найскладніше змінювати мислення та бізнес-модель старим європейським брендам, з довгою історією та традиціями. У цьому сенсі українські виробники аксесуарів підготовані до нової ери краще. Ця сфера створюється в нашій країні практично з нуля, бо радянські "дипломати" чи окуляри з пружинними дужками, що тиснуть вуха, — не ті речі, які могли б надихати сучасних дизайнерів та їхніх клієнтів. Успішні українські бренди, що працюють з аксесуарами, цілком відповідають запитам нової епохи. Вони мислять креативно, як стартапери, створюють оригінальні речі та культивують персональний підхід до споживача. Це дозволяє їм зацікавити як вітчизняного, так і закордонного покупця.

Sammy Icon. Виробництво дизайнерських шкарпеток

Sammy Icon — це бренд, який прославився не лише яскравими шкарпетками, а й цікавими маркетинговими рішеннями. Почати в Україні виробництво доволі традиційного елементу гардеробу в такому "сміливому" виконанні було відважним кроком у 2012 році. Адже мода на кольорові аксесуари прийшла значно пізніше. Тому засновникові компанії Філіпу Литвинову довелося докласти чималих зусиль, аби підготувати споживача до "нестандартних" рішень і знайти покупця.

Розпочав він з того, що вийшов зі своїм проектом на краудфандингову платформу Kickstarter, а сьогодні шкарпетки Литвинова виробляються на фабриках в Україні й Туреччині, вони продаються в 20 країнах світу. Ці вироби належно оцінили й вітчизняні поціновувачі модних трендів. Придбати шкарпетки можна через сайт і в торговельних мережах (наприклад, в Intertop). Також нещодавно в Sammy Icon з’явився невеликий шоурум. А торік бренд здивував покупців "шкарпеткоматами" — вендінговими автоматами з продажу аксесуару. 

Щороку Філіп Литвинов випускає дві колекції — весна/літо та осінь/зима. Він став постійним учасником найбільших світових трейд-шоу: від NY Now у Нью-Йорку до головної європейської події у світі чоловічої моди Pitti Uomo у Флоренції. Крім шкарпеток, бренд виготовляє білизну, шапки, окуляри.

Шапельє. Капелюшна майстерня

  • Засновники Світлана Пацалюк та Наталія Коковіхіна
  • Майстерня працює в Києві
  • shapelie

Капелюшна майстерня "Шапельє" працює від 2005 року. Співзасновниця бренду Світлана Пацалюк розповідає, що коли вони з Коковіхіною навчалися у Київському національному університеті технологій та дизайну, до них звернувся знайомий з проханням знайти йому циліндр. Проте подруги не відшукали тих, хто б цим займався. Тоді товариш сказав, що готовий інвестувати в такий бізнес. Майстрині зацікавилися й написали дипломну роботу на цю тему. І хоча "інвестор" згодом зник, ідея залишилася і лягла в основу історії бренду "Шапельє". Насамперед засновниці зареєстрували власну торговельну марку. Потім почали презентувати свої вироби на виставках та ярмарках.

Спочатку Світлана та Наталія шили капелюхи вдома. Згодом через оголошення в інтернеті знайшли перших клієнтів – ними були театрали, які замовляли яскраві, незвичайні капелюхи для вистав і концертів. Пізніше засновниці "Шапельє" орендували окреме приміщення. Поступово фірма набула популярності. Від 2016 року бренд має власне виробництво, сталий асортимент і щоразу нові колекції капелюхів.

Babak. Сімейна шкіряна майстерня

У 1995 році Олександр Божик започаткував майстерню з виготовлення шкіряних аксесуарів.  Маючи 20-річний досвід, родинну підтримку та команду кваліфікованих майстрів, він створив  бренд шкіряних виробів ручної роботи. Старт припав на 2 лютого, що й дало поштовх назвати новий напрям Babak. Майстерня виготовляє сумки, портфелі, портмоне, гаманці, ремені та інші вироби з натуральної шкіри. Основа всіх виробів — ручна робота та сьогоденні вимоги якості, що досягаються шляхом використання сучасного устаткування. Натуральна шкіра — від українських виробників. Навіть італійський матеріал у де-чому поступається якості вітчизняних зразків. А місцезнаходження сировини безпосередньо в Україні дає змогу формувати доступну ціну на вироби. 

Дизайн розробляють самотужки із врахуванням сучасних трендів. В асортименті компанії класичні вироби, молодіжні уподобання, оригінальні моделі. Особливість майстерні — різнобарвність виробів: можна скомбінувати будь-який колір шкіри на будь-якому аксесуарі. Новинки з’являються у кожному сезоні. Більшість продажів здійснюється через інтернет, водночас працює офіс-шоурум. Загалом у майстерні працюють близько 15 осіб.

Woolberry. Бренд сумок та аксесуарів із натуральної повсті

  • Засновники Катерина Сполитак і Микита Глушко
  • Майстерня працює в Києві
  • woolberrybags

Близько трьох років тому Микита Глушко приніс додому рулон повсті (нетканий текстиль, виготовлений із волокон шерсті). Тоді він працював у кав’ярні й надумав зробити повстяні капхолдери на склянки. Щоправда, затія не вдалася, бо ні Микита Глушко, ні Катерина Сполитак шити не вміли, адже за освітою він економіст, а вона — сценарист. Зате закохалися у матеріал: натуральний, теплий, живий, скульптурний і при цьому практичний. Їм захотілося навчитися власноруч створювати з нього красиві речі, тим більше, що ця ніша була в Україні вільною.

У світі існують бренди, які працюють із натуральною повстю, але їх небагато. Засновникам довелося самим конструювати моделі сумок, які згодом стали хітами. Спочатку бренд працював лише з сірим кольором, адже знайти різнобарвну натуральну повсть в Україні практично неможливо. Але вже кілька років бренд співпрацює із фабрикою в Німеччині, звідки постачається якісний матеріал, що не деформується, зносостійкий, оброблений захисним просоченням від води, з широкою палітрою кольорів — понад 25 відтінків. Наразі Woolberry має свою майстерню, шоурум, налагоджену систему продажів через соцмережі та кілька магазинів-партнерів в Україні, а також в інших країнах світу. А нещодавно підприємці запустили новий бренд DAKH, що спеціалізується на повстяних чохлах для гаджетів.

ReMade. Нове життя старої шкіри

  • Засновники Олег Звонарьов та Анна Сігорська
  • Майстерня працює в Києві
  • remade.com.ua

Під брендом ReMade створюються дизайнерські сумки з натуральної вінтажної шкіри. Це одна з небагатьох в Україні компаній, в основі роботи якої лежить метод ресайклінгу. Для пошиття використовують старі куртки, плащі та інші шкіряні речі, що втратили актуальність. А ось створити з такої дрібниці новенький рюкзак чи ошатну сумочку — чудова ідея!

Головним принципом марки ReMade є турбота про природу та захист тварин, знищення яких не потребує виробництво. До речі, логотип бренда — знак безкінечності.

Матеріали для майбутніх сумок зазвичай купують за кордоном. Або ж різні цікаві екземпляри приносять до майстерні друзі та знайомі, а іноді й самі клієнти. Спочатку матеріал ретельно чистять, обробляють спеціальними засобами, усувають вади і лише тоді беруться до виготовлення сумок. Цей процес — копітка праця, що забирає чимало часу і сил.

Капелюх. Майстерня, що виробляє головні убори

  • Засновниця Олена П’ятих
  • Майстерня працює в Києві
  • kapelyuh, kapeluh_ua

Олена П’ятих почала створювати головні убори ще наприкінці 90-х, а 2003 року зареєструвала компанію. Спочатку майстриня з колегами займалися дизайном і пошиттям сценічних костюмів. Згодом вони зрозуміли, що є попит на повсякденні та практичні капелюхи, тож майстерня остаточно визначилася з напрямом. Тоді ця ніша була не заповненою.

Майстриня вивчала тренди, опановувала технології створення головних уборів. Було безліч проб, помилок і досягнень. Відтак Олена П’ятих здобула довіру покупців, розширилася та відкрила власний магазин.

"Капелюх" намагається надихати клієнтів на створення нових образів, дає забутим головним уборам нове життя. Нині бренд співпрацює зі стилістами і телевізійними проектами, бере участь у ярмарках і фестивалях в Києві та інших містах, а також представляє вироби в магазині "Всі. Свої".

Blackwood. Аксесуари з дерева та шкіри

  • Засновники Андрій Бойко та Яна Кірова
  • Виробництво працює в Одесі
  • blackwood.net.ua, blackwood_ua

Бренд засновано 2016 року. Усе почалося з того, що Андрій Бойко, принциповий противник пластику, забажав мати окуляри з дерев’яною оправою. У майстерні довго шукали варіанти і таки виконали замовлення. Тоді Андрій подумав, що виготовлення аксесуарів з дерева може стати цікавою і прибутковою справою. Врешті-решт існує кілька світових брендів окулярів, які теж працюють із деревом.

У процесі підготовки довелося чимало натерпітися. Шукали майстрів, експериментували з різними породами деревини і формами, підбирали якісні лінзи. В асортименті є чоловічі, жіночі та окуляри унісекс. Оправу виготовляють із ебенового дерева, клена, багатошарового зебрового дерева, американського горіха. Усе – ручної роботи.

Ще один напрям діяльності бренда – шкіряні сумки з дерев’яними фрагментами.

Keep. Пошиття рюкзаків і сумок

  • Засновник Микола Серезитинов
  • Компанія працює в Києві
  • keeppacks 

Попит народжує пропозицію — це точно не про український бренд рюкзаків і сумок Keep. Засновник компанії Микола Серезитинов розповідає, що в його випадку спочатку з’явився продукт, який і викликав масовий попит.

Історія бренда почалася 2012 року, проте першими товарами були не рюкзаки, а шкіряні аксесуари, адже тоді в тренді був брутальний образ. За спеціальністю Микола дизайнер одягу — кравець-закрійник, тож, натхненний своєю ідеєю, почав майструвати перші колекції. Далі було створення сторінок у соціальних мережах. Поступово до асортименту додалися різноманітні рюкзаки та сумки.

З 2014 року компанія працює у Києві. Окрім приватних майстрів, Keep залучив до виробництва рюкзаків за власним дизайном ексклюзивного підрядника в Чернігові. Наразі в арсеналі бренд має кілька успішних колаборацій з відомими дизайнерами та музикантами. Невдовзі, наприклад, можна буде побачити спільну колекцію взуття з українською маркою "Циркуль". У планах — не зупинятися на досягнутому і продовжувати співпрацю з вітчизняними та міжнародними компаніями.

Galtree. Прикраси з найміцнішого дерева

  • Придбати аксесуари можна у Дніпрі, Львові та Харкові
  • galtree.watches, galtree

Бренд Galtree виготовляє годинники й аксесуари з дерева. Компанія використовує італійську технологію патинування матеріалу і його захисту від вологи. Завдяки особливому методу обробки деревини вироби Galtree стійкі до стирання і короткочасних намокань, таких як дощ, бризки або підвищена вологість. Проте купатися у басейні або паритися у бані в годиннику не варто. У годинниках Galtree встановлено механізми марки Miyota. Вони виробляються в Японії та конкурують із швейцарськими аналогами за точністю та надійністю. Регульовані ремінці виготовляються з натуральної шкіри, обробленої матовим лаком. Це подовжує зносостійкість ремінця і захищає його від незначних забруднень.

Harvest. Лише якісні та функціональні речі

  • Виробництво розташоване у Рівному
  • hrvstua

ТМ Harvest заснували 2015 року в Рівному. Це український бренд молодіжного одягу й аксесуарів, для якого головним є дизайн, виправданий функціональністю. Особливу увагу бренд приділяє практичності своїх моделей: вони мусять тішити покупців не лише зовнішнім виглядом, а й зручністю у використанні. Окрім цього, першу роль у створенні рюкзаків відіграє якість швів, матеріалів і фурнітури. Тож на всіх наплічниках Harvest, незалежно від ціни, встановлено пластикові рамки відомого виробника YKK, анатомічні вентиляційні спинки. Використовуються матеріали з високим класом зносо- і водостійкості, наприклад, американська військова тканина CORDURA. Виробництво одягу і рюкзаків повністю українське. В асортименті бренда рюкзаки, чоловічий і жіночий одяг, сумки та портмоне. ТМ Harvest має амбітну ціль — потрапити в рейтинги кращих виробників міських рюкзаків світу.

3
Делятся
Google+

ФОКУС, 2008 – 2017.
Все права на материалы, опубликованные на данном ресурсе, принадлежат ООО "ФОКУС МЕДИА". Какое-либо использование материалов без письменного разрешения ООО "ФОКУС МЕДИА" - запрещено. При использовании материалов с данного ресурса гиперссылка www.focus.ua обязательна.

Данный ресурс — для пользователей возрастом от 18 лет и старше.

Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство ИнА "Українські Новини", в каком-либо виде строго запрещены.

Все материалы, которые размещены на этом сайте со ссылкой на агентство "Интерфакс-Украина", не подлежат дальнейшему воспроизведению и/или распространению в любой форме, кроме как с письменного разрешения агентства.

Материалы с плашками "Р", "Новости партнеров", "Новости компаний", "Новости партий", "Инновации", "Позиция", "Спецпроект при поддержке" публикуются на коммерческой основе.