Все статьиВсе новостиВсе мнения
Спецпроект при поддержке Киевстар
Длинный фокус
Красивая странаРейтинги фокуса
ЦИВІЛІЗАЦІЯ ДИТИНСТВА

ЦИВІЛІЗАЦІЯ ДИТИНСТВА

ТОВАРИ ДЛЯ ДІТЕЙ

Як виробники допомагають батькам свідомо виховувати нове покоління

10400

Індустрія товарів для дітей — набуток новітнього часу. Щоб там не говорили захисники традиційних сімейних цінностей, у минулому дитинство не було безхмарним. Наприклад, у XVIII столітті, за часів Гетьманщини, не існувало навіть дитячого одягу як окремої категорії товару — малечу вдягали в копії дорослого вбрання. А з іграшок у дітей були хіба що свищики у вигляді пташок чи коників, які робили гончарі. Педагогіка дитинства з’явилася лише у XX столітті. І завдяки розвиткові науки та цивілізації нинішні батьки вже озброєні знаннями про особливості розвитку та психології дитини, про етапи та кризи дорослішання і все, що потрібно для пізнання світу.

В українських брендів, що працюють для дітей, — великий гуманістичний потенціал, оскільки вони базуються на емпатії та особистому досвіді. Часто засновниками компаній стають люди, що мають своїх дітей чи племінників і на власні очі бачать, чого тим не вистачає, які дитячі потреби не задоволені. Так створюються особливі колекції дитячого одягу, ігри, що розвивають малечу, спеціальні меблі й аксесуари. При цьому українські виробники дуже уважні до комфорту та ергономіки своїх виробів, їх безпечності для дітей і обирають, зокрема, натуральні матеріали, нетоксичні фарби. Цим вони якісно відрізняються від масмаркету і вдало конкурують з європейськими брендами.

Zo-Zoo. Аксесуари для дітей і дорослих

  • Засновники Дуйшенбек та Марина Еркімбаєви
  • Майстерня працює в Києві
  • zozoobag, zozoo_ua

Цього року бренд Zo-Zoo відзначив другу річницю свого існування. А почалося все з того, що подружжя Еркімбаєвих вирішило змайструвати рюкзачок для свого сина. Потім — для сина подружки, ще трохи згодом — для доньки подружки… Коли замовників стало чимало, відкрили виробничий цех та найняли команду. Нині Zo-Zoo пропонує покупцям непромокальні рюкзаки для дітей і дорослих, а також заплічники з екошкіри. Нещодавно в лінійці асортименту з’явилися аксесуари з натуральної шкіри.

Мамина Мануфактура. Майстерня із виготовлення декорацій та іграшок із картону

  • Засновники Анна Чижова і Тетяна Шрамко
  • Майстерня працює у Києві
  • Фейсбук mamanufactura
  • moms_manufacture

"Мамина Мануфактура" — майстерня, що започаткувала в Україні моду на картонні декорації для дитячих свят, а також на будиночки, ракети, меблі та інші великі й малі іграшки з картону.

Свій бізнес подруги Анна Чижова й Тетяна Шрамко створили, коли стали  мамами. Якось під час чаювання обговорили ідею і вже за тиждень знайшли приміщення під майстерню. Почали роботу 1 грудня 2013 року. Перші вироби рекламували і продавали через сторінку в соцмережі.

"Тоді з картоном як матеріалом для створення іграшок і декорацій ніхто в Україні не працював. Це був виклик! Адже навіть зараз для багатьох картон — хіба лише коробка від телевізора або холодильника!" — розповідає Анна Чижова.

Найскладніше було знайти якісний матеріал: такий, щоб був міцний, правильно згинався, не розшаровувався, не кришився. Тільки через два роки роботи натрапили на відповідного українського виробника — сучасний  завод, що працює на австрійській сировині.

Торік майстрині придбали устаткування і створили власне виробництво. При цьому у штаті компанії лише чотири людини: власниці, конструктор та оператор обладнання. Дизайнери працюють на аутсорсі: так зручніше, адже для різних проектів потрібні різні стилі.

Матусі швидко збільшують обсяги виробництва і вже розвивають дилерську мережу в Україні, Америці та країнах Європи. До речі, багато їхніх іграшок продається через найбільший у світі інтернет-магазин Amazon.

Розумний Лис. Виробництво розвиваючих іграшок

  • Засновник Леонід Мудренко
  • Компанія працює в Одесі
  • RozumnyiLys

Успіх компанії "Розумний Лис", яка працює два роки і швидко розвивається, власник пояснює тим, що практично ніхто в Україні, окрім них, таких іграшок не створює. Раніше Леонід багато років займався імпортом та продажем товарів для дитячого дозвілля. Коли почалася криза, зрозумів, що час братися за власну справу.

Іграшки, які розробляють художники, педагоги та психологи, проходять спеціальне тестування у садочках, школах раннього розвитку. В асортименті понад 60 найменувань. Уся продукція виготовлена з української деревини. Лаки й фарби — європейські. Леонід Мудренко каже, що нині великі партії іграшок вони постачають до європейських країн, оскільки там ціна на такі речі у 6-8 разів вища.

Компанія має виробництво і власні напрацювання обробки деревини, що дозволяє значно зменшити собівартість. При цьому не втрачається якість, адже іграшки для малюків повинні бути ідеально відполіровані. Загалом компанія налічує близько 20 співробітників. У роздріб товар не продають — працюють з оптовими покупцями.

Papa atelier. Cтильна й зручна шкільна форма

  • Засновники Денис Сильченко та Ірина Осадча
  • Майстерня працює у Броварах
  • papa_atelier, papaatelier

Papa atelier виробляє стильну і зручну шкільну форму. Компанія молода — працює лише два роки. Історія бізнесу почалася з того, що, подружжя Денис Сильченко та Ірина Осадча, збираючи молодшу доньку до першого класу, не знайшли шкільної форми, яка б задовольняла їх вимоги за ціною та якістю. Отже, одяг довелося пошити власноруч.

Нині родина сама розробляє дизайн шкільної форми. Батькам допомагає старша донька, яка наразі закінчує навчання в Парижі у вищій школі мистецтв Beaux-arts de Paris і вже працювала з кількома європейськими брендами одягу. В команді також є конструктор, яка розробляє лекала і продумує технологію. Власного цеху з пошиття немає — підприємці працюють з фабриками на аутсорсі. Вони пояснюють, що швейні виробництва мають свою спеціалізацію, тому виготовлення трикотажного одягу  замовляють на одних підприємствах, сукні чи штани — на інших.

Компанія Papa atelier працює переважно через інтернет, але в липні-серпні діє шоурум. Шкільна форма є сезонним товаром, і такий підхід себе цілком виправдовує.

Bombat Game. Настільні ігри для всієї родини

  • Засновники Людмила і Євген Олейнікови й Ірина та Олександр Тихенки
  • Майстерня працює в Києві
  • bombatgames, bombatgamecom

Засновники компанії — дві сім’ї: Людмила і Євген Олейнікови та Ірина й Олександр Тихенки. Ідея створення спільного бізнесу виникла 2010 року, а бренд Bombat Game зареєстровано 2012-го. Від початку Bombat Game поставив перед собою доволі амбітне завдання: заповнити вітчизняний ринок українськими настільними іграми. Скептики переконували, що в Україні це зробити неможливо. Тим приємнішим був момент, коли Bombat Game стала першою компанією в країні, яка змогла налагодити виробництво складних пластикових фігурок кораблів, що стали "візитівкою" ігор на морську тематику.

Сьогодні, після шести років копіткої праці, на рахунку Bombat Game понад 20 настільних ігор для дітей та дорослих, організація більше 50 ігротек і майстер-класів, участь у найбільших форумах, виставках і фестивалях, таких як "Ігросфера", BabyExpo, "У пошуках Made in Ukraine".

Like my mom. Майстерня сучасного дизайну

  • Засновники Марія Бригинець та Ольга Русакова
  • Майстерня працює в Києві
  • Likemymomcomua

Like my mom — це дівчатка та їхні мами. Це особлива атмосфера. Це коли в наймолодших з’являється особистий стиль і право вибирати. Це коли: "Я не хочу нічого! Я хочу плаття!" Саме такими дівчатками-принцесами залишилися в душі дві засновниці бренда. Інакше звідки їм було знати про під’юбник, як у балерин, чи комірці в горошок?

І все ж мами — вони таки мами! Тому в сукнях і футболках продумано всі дрібниці, щоб принцесам було зручно їх носити, а мамам — зручно принцес одягати. Нещодавно команда Like my mom переїхала у новий дім, світлий, красивий та радісний. Це місце — не лише робочий офіс, а й шоурум і невеличке домашнє кафе, все для родини. З липня дівчата запланували старт продажів нового бренда одягу для хлопчиків — Sabotage. Перша колекція представлятиме шкільну форму. Також до неї увійдуть сорочки, класичні шорти, брючний костюм, тонкий джемпер і шкіряні рюкзаки.

O’Kroshka. Незвичні розмальовки

  • Засновник Володимир Бовсуновський
  • okroshka.ukraine

Якось Володимир Бовсуновський прийшов у гості до знайомих і побачив, як дитина господарів розфарбовує розмальовку великого формату, привезену з Польщі. Спочатку виникла ідея налагодити постачання до України таких товарів. Однак підприємець прорахував, що імпортні розмальовки були б надто дорогими. Тому майбутній засновник O’Kroshka вирішив виробляти продукт в Україні.

Для створення першої партії знадобилося три місяці й 50 тис. грн власних заощаджень. Уже 1 серпня 2015 року ТМ O’Kroshka вийшла на ринок із розмальовками нового великого формату. Сьогодні продукцію Бовсуновського продають провідні книжкові маркети у понад 30 містах України. Завдяки таким ресурсам, як Amazon та Etsy, розмальовки добре відомі "вдома", а також користуються попитом у Європі, США, Канаді й інших країнах світу.

iWouldWood. Виробник меблів з екологічно чистих матеріалів

  • Засновник Аліна Дворжанська
  • iwouldwood

Зручні та екологічні меблі — це український виробник iWouldWood. Бренд розрахований на людей, які цінують простоту та безпеку, оскільки всі вироби тестують і перевіряють на витривалість. Передусім дитячі. Сьогодні у компанії є повноцінна лінійка меблів для дітей віком 3-6 років.

А починалося все з виготовлення лялькових будинків. Влітку 2014 року Аліна Дворжанська надумала купити племінниці на день народження оселю для ляльки. Однак окрім купи пластика нічого не знайшла. Так народилася ідея створювати мініатюрні будиночки, чепурні та ошатні, до того ще й екологічні та безпечні. А меблі в тому ляльковому житлі виявилися такими реалістичними, що за рік роботи команда однодумців отримала безліч замовлень на справжні ліжка й шафи. Так компанія почала виготовляти дитячі меблі. Зараз Аліна мріє забезпечити комфортними та безпечними елементами інтер’єру дитячі садки.

Нині щомісячний обіг компанії становить близько $4–7 тис. Працює  iWouldWood з маржинальністю 40–50% при рентабельності близько 25–30%.

KarambaKids. Інтернет-магазин одягу для малюків

  • Засновник Анастасія Червінська
  • Компанія працює у Києві 
  • karambakids, karamba_kids

Після народження доньки Віолети в Анастасії Червінської з’явилося бажання створювати стильні дитячі речі "не як у всіх". Компанія KarambaKids однією з перших в Україні почала виробляти чорно-білі бампери та й взагалі чорно-білі колекції для немовлят. Про KarambaKids покупці дізналися з популярних київських маркетплейсів: "Мамазліт", "Всі. Свої", "КуражБазар" тощо. Минуло лише два роки, а KarambaKids уже відкрила шоурум, випустила хоч і невеликим накладом чотири колекції з авторськими принтами. Одним словом, бренд — як дитина: зростає так швидко, що за ним не вженешся.

Sigi. Бренд дитячого одягу

  • Засновник Ольга Геращенко
  • Шоурум працює у Києві
  • sigikids

З першого дня існування компанія Sigi поставила собі за мету створювати якісний одяг "поза часом". Так, щоб дитина надягала його як повсякдень, так і на свята, і щодня виглядала стильною, елегантною та розкутою. Першу колекцію Sigi презентувала восени 2015 року. Sigi (Sigalit) з івриту перекладається як "Фіалка", команда нового бренда шукала саме квіткову назву, яка б мелодійно звучала багатьма мовами. Сьогодні Sigi створює одяг для дівчаток від 2 до 14 років і хлопчиків від 4 до 8, але постійно розширює вікові групи й асортимент. Ольга Геращенко мріє створити український бренд європейської якості у стилі, виборі тканин, пошитті та презентації.

104
Делятся
Google+

ФОКУС, 2008 – 2017.
Все права на материалы, опубликованные на данном ресурсе, принадлежат ООО "ФОКУС МЕДИА". Какое-либо использование материалов без письменного разрешения ООО "ФОКУС МЕДИА" - запрещено. При использовании материалов с данного ресурса гиперссылка www.focus.ua обязательна.

Данный ресурс — для пользователей возрастом от 18 лет и старше.

Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство ИнА "Українські Новини", в каком-либо виде строго запрещены.

Все материалы, которые размещены на этом сайте со ссылкой на агентство "Интерфакс-Украина", не подлежат дальнейшему воспроизведению и/или распространению в любой форме, кроме как с письменного разрешения агентства.

Материалы с плашками "Р", "Новости партнеров", "Новости компаний", "Новости партий", "Инновации", "Позиция", "Спецпроект при поддержке" публикуются на коммерческой основе.