Разделы
Материалы

StarLightMedia – єдина медіагрупа, яка за підсумками першого півріччя показала зростання теледивлення

За підсумками першого півріччя 2021 року, StarLightMedia, що об"єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2, є безумовним лідером медіаринку із часткою 27,0%1, що в півтора рази вище частки найближчого конкурента (+51%). За шість місяців 2021-го Група показує зростання частки на 5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. У червні частка StarLightMedia склала 25,0%.

  Одинадцятий місяць поспіль ICTV залишається каналом №1 в країні. У травні найкращими проєктами ICTV були: "Дизель шоу", серіал "На трьох", "Факти", "Факти тижня" та "Надзвичайні новини". Високі показники також у програми "Ранок у великому місті" та кінопоказу. "Дизель шоу" залишається кращою гумористичною програмою на телебаченні. Кожну п"ятницю програма була лідером дня. У п"ятірку лідерів дня також потрапляв серіал "На трьох".

У червні продемонструвала хороший результат програма "Факти". Частка "Фактів 12:45" у середньому склала 11,0%, що є кращим середньомісячним показником із серпня 2020 року. Частка "Фактів 8:45" склала 10,6%, що є найкращим показником із березня. А 14 червня ранковий випуск "Фактів" зібрав рекордні з початку року 17,2%. Дала хороші показники й лінійка соціально-публіцистичних програм. Так, 10 червня програма "Антизомбі" пройшла з часткою 9,2%, ставши рекордною з 21 січня. Програма "Громадянська оборона" 15 червня зібрала 10,4%, що є кращим показником із 15 грудня 2020 року. У червні частка проєкту "Ранок у великому місті" склала 11,1%, що є рекордом із березня. З програмою щодня починали свій день 1 млн українців (усього в червні охоплення – 5,5 млн) 2.

Найкращими проєктами телеканалу СТБ у червні були: "Один за всіх", "Майстер Шеф. Професіонали-3" і "Таємниці ДНК". Програма "Один за всіх" пройшла з часткою 11,4%, що на 13% вище, ніж минулого місяця. А випуск 6 червня з часткою 12,6% став рекордним із 21 лютого. Фінальний випуск "Майстер Шеф. Професіонали-3" зібрав рекордні в сезоні 11,6%. Завершальний випуск весняного сезону проєкту "Таємниці ДНК" пройшов із часткою 12,0%, ставши одним із кращих у 2021 році.

Проєкт "Вікна-Новини" продовжує давати хороші показники. Частка випусків о 14:30 склала 10,0%, о 17:30 – 10,4%. 9 червня рекордним з 12 січня став випуск "Вікон-Новин", який зібрав частку 15,0%. У червні серіали "Сліпа" та "Слід" також дали хороші результати – 8,9% і 8,8% відповідно.

На "Новому каналі" праймовий кінопоказ вихідного дня в першому півріччі збирав 9,9%, що на 6% більше, ніж минулого року. Проєкт "Де логіка?" у червні пройшов із часткою 9,4%, що на 31% вище, ніж у травні. Програма Improv Live Show підросла на 11% та зібрала найкращі показники з березня.

 Про компанію

StarLightMedia — українська компанія-лідер як з виробництва та дистрибуції контенту, так і з телеперегляду за підсумками 2020 року, її частка ринку за аудиторією становить 26%. Об"єднує телеканали ICTV, СТБ, Новий канал, ICTV Ukraine, ОЦЕ, М1 та М2. Щодня проєкти групи дивляться майже 16 млн глядачів. За місяць аудиторія становить 31 млн українців.

1 Тут і далі використовуються дані ІТК щодо дослідження ТВ-аудиторії, здійснені ТОВ "НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН". Використовується показник Shr%. Дані розраховані за 2021 рік для аудиторії 18-54, вибірка "50 тис. +"

2 Використовуються дані ІТК щодо дослідження ТВ-аудиторії здійснені ТОВ "НІЛЬСЕН МЕДІА ЮКРЕЙН". Використовується показник Cov%. Дані розраховані за 2021 рік для аудиторії 4+ вибірка вся Україна.

 По додаткову інформацію звертайтеся на пошту команди корпоративних комунікацій: pr@slm.ua. Підписуйтеся на StarLightMedia у Facebook: https://www.facebook.com/StarLightMedia