Розділи
Матеріали

В Україні забронювали 160 тисяч осіб через "Дію": які області лідирують

Ольга Хім'як
Фото: Минцифры | Бронювання в "Дії"

Міністерка економіки заявила, що більш ніж половина заброньованих працівників припадає на Київську, Дніпропетровську і Львівську області.

За допомогою порталу "Дія" критично важливі підприємства в Україні забронювали понад 160 тисяч працівників. Це дані станом на 14 серпня, повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Він зазначив, що забезпечення функціонування критичних підприємств є ключовим для підтримки України. Завдяки заброньованим працівникам ці підприємства продовжують працювати, створювати нові робочі місця та сплачувати податки, з яких фінансується армія.

Федоров нагадав, що бронювання на порталі "Дія" доступне вже протягом місяця.

"Замість того щоб тижнями збирати папери та бігати по кабінетах, керівник критично важливого підприємства робить кілька кліків на порталі "Дія" — і подає заявку на бронювання працівників. Якщо відповідь позитивна — у працівника оновиться інформація в застосунку "Резерв+", — розказав про процес міністр.

Наразі сервіс доступний для критично важливих підприємств, але відомство планує розширити категорії для бронювання.

Області-лідери з бронювання через "Дію"

Перша віцепрем’єр-міністерка України – міністерка економіки України Юлія Свириденко заявила, що найбільш активно бронюють працівників підприємства із Київської, Дніпропетровської та Львівської областей.

Вона нагадала, що процес відбувається автоматично, а це дозволяє скоротити як час подання документів, так і час очікування на отримання результатів.

Найбільше працівників заброньовано через "Дію" у таких областях:

  • Київська — 55 тис.
  • Дніпропетровська — 16,6 тис.
  • Львівська — 13,7 тис.
  • Харківська — 9,7 тис.
  • Одеська — 7,7 тис.

Свириденко також повідомила, що загальна ж кількість заброньованих складає 770 тисяч осіб.

Нагадаємо, 8 серпня в Україні запрацював застосунок "Армія+". Військовослужбовці тепер можуть надсилати командирам електронні рапорти.

Фокус писав, як працює послуга онлайн-бронювання на практиці та наскільки вона змінила умови цього процесу для критично важливих підприємств.