У компанії наполягають, що чоловіки люблять прикраси не менше жінок, тож вони заслуговують на окрему обручку.
У компанії Tiffany, відомої своїми коштовностями, які є предметом пристрасті дівчат у всьому світі, представили нову лінійку чоловічих обручок із діамантами. Про це пише Daily Mail.
Обручки суворого дизайну прикрашають діаманти різного ограновування, а назвали лінійку Charles Tiffany Setting, на честь засновника бренду — Чарльза Льюїса Тіффані. Запустити лінійку в компанії вирішили не просто так — звіт Lyst за 2019 рік показав, що пошукові запити чоловічих обручок виросли на 66% порівняно з попереднім роком.
Зірки, враховуючи Еда Ширана, отримали обручки на заручини від своїх наречених. І хоч більшість чоловіків обирають обручки суворого дизайну, деякі все ж не проти діамантів.
"Хто сказав, що діаманти не для чоловіків? Більшість чоловіків люблять діаманти, але навіть не замислюються про те, щоб використовувати їх у своїх прикрасах. Потрібно просто зламати лід і почати їх носити", — вже заявив Френк Еверетт, старший віце-президент, директор із продажу одного з підрозділів аукціонного дому Sotheby's у Нью-Йорку.
Однак нова лінійка обручок, ціна на які ще не оголошена, викликала неоднозначну реакцію, деякі критики заявили, що дизайн потворний і це "зовсім не те, що вони очікували". А деякі чоловіки взагалі заявили, що вони б "пішли, якби їх наречена подарувала їм щось подібне".
Нагадаємо, традиція дарувати обручки на заручини саме з діамантами з'явилася після грандіозної рекламної кампанії компанії De Beers Consolidated Mines Limited — світового лідера з видобутку, огранування і продажу алмазів.
Наприкінці XIX століття, у Південній Африці були знайдені величезні алмазні родовища, які буквально заполонили європейський ринок камінням. Стало зрозуміло, що, тільки підтримуючи міф про унікальність діамантів, вдасться зберегти свої інвестиції та утримати ціни на камені від падіння. Гаррі Оппенгеймер, син засновника De Beers, найняв нью-йоркське агентство NW Ayer, щоб підняти діаманти в ціні й рекламникам це вдалося блискуче. Вони зуміли переконати наречених, що тільки діаманти є символом романтики, а їхній розмір прямо пропорційний рівню їх кохання. Дівчата зі свого боку повірили в те, що отримання обручки з діамантом є логічним закінченням залицянь.
Ayer впровадило це повідомлення у кожен куточок поп-культури. У 1946 році агентство навіть створило сервіс під назвою "Персони з Голлівуду", який розсилав 125 провідним газетам інформацію про те, які діаманти одягли на цьому тижні зірки. У наступному році на замовлення Ayers була зроблена серія знімків "Заручини світських левиць".
Наприкінці 1940-х рр. компанія Ayer проголосила головний і незмінний слоган De Beers: "Діаманти назавжди".
А в 1980-х уже була зроблена спроба популяризувати чоловічі обручки з діамантами, але тоді вона провалилася.