Взуттьовик у другому поколінні. Як бренд Doucal's втілює високі стандарти італійського взуття
Креативний директор Doucal's Джанні Джанніні розповідає про батьковій майстерні, особливості ручної роботи і інноваціях в створенні взуття
Регіон Марке в центральній Італії знаменитий своїми традиціями створення висококласної взуття. Саме тут, в місті Монтегранаро була заснована взуттєва компанія Doucalʼs. Її заснував в 1973 році місцевий житель Маріо Джанніні, взуттьовик і підприємець, який в своїй майстерні втілив ідею зʼєднання багатих традицій англійської взуття та неповторного італійського стилю з його розкішшю і увагою до деталей.
Ідея виявилася вдалою і затребуваною, і зараз Doucalʼs управляє друге покоління родини Джанніні, брати Джанні і Джеррі. Вони розвивають батьківську концепцію і випускають класичну взуття, таку як туфлі на шнурівці, лофери і монки.
Більш того, нове покоління родини Джанніні адаптує стиль класичної чоловічого взуття до жіночим моделям, а також представляє колекцію кросівок, з фірмовим баченням спортивного стилю. Джанні Джанніні розповів Фокусу в ексклюзивному інтервʼю про нюанси виготовлення взуття, своєму шляху до посади креативного директора компанії, а також виклики, які ставить сучасний світ італійським взуттьовикам.
Пристрасть в спадок
Ви почали роботу в Doucalʼs в 19 років. Долучалися ви раніше до справи батька?
Я виріс в батьковій майстерні. Спостерігаючи, як він працює разом з іншими майстрами, я дізнавався секрети створення взуття. Тому я успадкував пристрасть до справи від батька, буквально вдихаючи це мистецтво, пошук краси і досконалості. Ця пристрасть залишиться зі мною назавжди.
Після курсу дизайну ви подорожували по світу, в тому числі в США і Азії. Які ідеї і досвід ви винесли звідти? Як використовуєте досвід тих поїздок в своїй роботі зараз?
Я люблю подорожувати, і в цих поїздках мені важливо зрозуміти культуру різних країн і регіонів. На моє глибоке переконання, мода грунтується не тільки на трендах, але також на звичаї та культуру країни. Тому для азіатських країн я створював такий дизайн взуття, який втілює важливі в цьому регіоні нюанси, як високоякісні матеріали і престиж. Завдяки цьому вийшов класичний і в той же час унікальний продукт.
Як ви поділяєте сфери відповідальності в компанії з вашим братом Джеррі?
Моя сфера відповідальності — творчий напрямок, а Джеррі займається всіма фінансовими та комерційними справами компанії. Працюючи разом, ми часто дискутуємо, щоб домогтися правильного балансу між стилем наших колекцій та вимогами ринку.
італійські традиції
В історії бренду Doucalʼs говориться, що натхненням для засновника бренду послужила англійська взуття. Як ви поєднуєте англійська та італійська стилі?
У англійської взуття — довга багата історія, але британці приділяють мало уваги стилю. У той час як італійське взуття відрізняється унікальним стилем. Поєднання англійської класики та італійського стилю і робить наш продукт унікальним.
Яким елементів взуття Doucalʼs приділяєте максимальну увагу?
Моє завдання — створити позачасовий продукт, якість і стиль якого витримує перевірку часом. Тому кожна деталь повинна бути ідеальною, від підошви до шкіри та інших матеріалів. У нашій взуття немає обмеженого терміну придатності, при належному догляді і акуратному користуванні вона буде служити дуже довго.
Багатство взуттєвого бренду — це його набори колодок. Як ви створюєте свої колодки?
Наші матера роблять заміри стопи клієнта і вручну виготовляють колодки з дерева. В останні десятиліття ми розвиваємо методи, за допомогою яких робимо колодки, але в цілому дотримуємося традицій в цьому ремеслі.
Чи є у вас фірмові обробки шкіри? У чому їх особливий стиль і деталі?
Я спостерігаю великий запит на традиційний дизайн і ручну роботу у виготовленні взуття, тому ми пропонуємо такі класичні види взуття, як лофери і монки (туфлі з подвійною пряжкою). При цьому підхід Doucalʼs еволюційний — наша взуття легше, зручніше і функціональніша традиційних зразків. У виробництві ми використовуємо мʼяку шкіру і метод проектування взуття на колодці, щоб потім туфлі облягали ногу, як рукавичка, і у клієнта було враження, ніби він йде босоніж. Секрет полягає в тому, що цього ефекту можна досягти тільки завдяки майстерності взуттьовика і ручної роботи по Состаріваніє шкіри, наприклад. Крім шкіри і зжитися вручну деталей ми також використовуємо тканини, наприклад, бавовна і льон.
Чому ви не робите модельне взуття на підборах для жінок? Чи повʼязано це з філософією бренду?
Наша компанія відтворює культуру і атмосферу кварталу взуттєвиків, які повністю присвячені в створення чоловічого взуття. Відповідно до цієї філософією, наша жіноча колекція — це розвиток маскулінних стилів в більш жіночному ключі. Тому підбори в нашій жіночого взуття повинні бути не вище 5 см. На мою думку, унікальність Doucalʼs — не у високих підборах, а в підборі класних матеріалів і форм, завдяки яким наші клієнтки відчувають себе впевненими в собі.
Бути майстром в сучасному світі
Яке співвідношення традиційної майстерності та інновацій у вашій взуття?
Мені подобається самовизначення як сучасного ремісника, який приділяє увагу як традиціям, так і новим технологіям моді і сучасним способам споживання. Бути ремісником в сучасному світі — це створювати продукт, в якому відчувається смак старовини і розкоші, відчувається висока якість і досвід. У той же час цей продукт повинен бути досить сучасним, щоб подобатися молодому поколінню.
Розкажіть про технології, на яких грунтується виробництво кросівок. Як ви їх розробляєте?
В нашій капсульної колекції кросівок The Arrow ми по-новому осмислюємо спортивний дизайн взуття, що втілюється, зокрема, в ультрасучасних технологіях. Наприклад, підошви кросівок виготовлені з полімерного матеріалу EVA, легкого і зносостійкого, і покриті каучуком, що гарантує стійкість і безпеку при ходьбі. Верх кросівок зшитий з технологічного матеріалу на основі парусини, скомбінованого з замшею найвищої якості. Завдяки цьому стиль кросівок відповідає нашій традиції виготовлення шкіряного взуття.
Як ви оцінюєте український ринок і ваша співпраця з Helen Marlen Group?
Для нашої компанії Helen Marlen Group — історично важливий партнер, з яким ми вже кілька років будуємо співпрацю і розвиваємо дистрибуцію на українському ринку. Нині переваги українців у взутті дуже близькі до європейських, завдяки цьому у нас хороші результати продажів. Колекції Doucalʼs — це унікальна, вишукана взуття, що підходить для всіх випадків життя, наш підхід відповідає смакам українців і знаходить відгук на ринку. Ми щасливі йти вперед і розвиватися з такою важливою компанією, як Helen Marlen Group.
Як відобразилася ситуація з пандемією і карантином на роботі вашої компанії і вас особисто?
Я використовував цей період для роздумів про нові можливості і те, в якому напрямку зміниться світ. У той же час ні на хвилину не переставав створювати нові колекції взуття. Наша компанія строго дотримувалася всіх нових правил і обмежень, але ми намагалися зберегти виробництво і підтримувати наших працівників і клієнтів. З точки зору фінансів і продукту ми повинні адаптуватися до економічних і політичних змін в кожній країні, з якою працюємо. У нинішній ситуації нелегко дотримуватися довгострокових стратегій, але ми вважаємо за краще мислити у великій перспективі, а вона дає надію на відродження і більше радості в світі.