Скарлетт Йоганссон позувала в обтислій сукні для реклами ювелірного бренду
У знаменитості немає власного акаунта в Instagram, тому рідко можна знайти її фото в соцмережі.
38-річна американська акторка Скарлетт Йоганссон стала обличчям нової рекламної кампанії ювелірного бренду David Yurma. Про це пише Daily Mail.
У Фокус. Стиль з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу шоу-бізнесу!
Зірка фільмів Marvel позувала для бренду прикрас в обтислій блідо-блакитній сукні, яка підкреслювала її струнку фігуру. Світле волосся Йоганссон вклала назад і візажисти зробили їй легкий макіяж із нюдовою помадою. На фото вона продемонструвала золотий браслет, масивне намисто, золоті сережки-кільця і каблучку з діамантовим шевроном.
У зірки, уродженої Скарлетт Інгрід Йоганссон, немає власного облікового запису в Instagram, тому дуже рідко можна знайти її нові зображення в соціальних мережах. Раніше вона говорила, що занадто чутлива для соціальних мереж.
"Чесно кажучи, я занадто тендітна людина, щоб мати соціальні мережі. Я не можу. Моє его занадто крихке", — сказала Йоганссон.
Нагадаємо, Скарлетт Йоганссон була помічена на рідкісному побаченні з чоловіком.
Також Фокус писав, що Метт Деймон розповів про поцілунок зі Скарлетт Йоганссон.