Популярне і красиве шоу "розміняло" четвертий сезон на радість шанувальникам, яких може поменшати.
Одразу після закінчення Олімпійських ігор у Парижі Netflix презентував нову частину одного зі своїх найуспішніших і найулюбленіших дітищ — 4 сезону серіалу "Емілі в Парижі". Точніше буде сказати — першу частину четвертого сезону, адже віднедавна платформа стала розбивати сезони проєктів на кілька частин.
До речі, саме цей момент дає надію на те, що в новій частині проєкту хоч щось, усе-таки, станеться. Адже в перших п'яти серіях "Емілі в Парижі" ми не помітили зовсім нічого, що могло б претендувати на оновлені сюжетні лінії, апдейт концепції сценарію або спроби його розвинути. Фокус подивився перші серії проєкту і ділиться враженнями.
Емілі Купер, як і раніше, бореться із соціальними мережами на ниві маркетингу на догоду шкідливій начальниці, яка беззмінно виступає головним злом цього нехитрого всесвіту. Уже чотири роки як новоявлена француженка, героїня веде особистий блог американки в Парижі... Але нам, начебто, давно відомо про все перераховане, і дрібниці, які спочатку здавалися глядачам милим сценарним ходом у вигляді загострення уваги на повсякденній рутині під збільшувальним склом, перетворилися на гімн нудьзі та відсутності ідей.
Глядачеві може здатися, що музичну платівку заїло на одній пісні, яка якийсь час була хітом. Так можна помітити, що з дня виходу першої серії першого сезону "Емілі в Парижі" в героїв взагалі нічого не змінилося. Вони передбачувано переміщаються всередині декорацій кожного нового епізоду, із сезону в сезон, нагадуючи учасників комп'ютерної гри, які ніяк не можуть перейти на наступний рівень і дізнатися, що їм там приготовлено.
Усі їхні "потрясіння" стали прогнозованими, а глядачі стали втомлюватися милуватися лише образами, безумовно, талановитої Патриції Філд на тлі відсутності подій і присутності величезної кількості реклами в кадрі. Жоден художник з костюмів, нехай і найгеніальніший у світі, не може "вивезти" на собі 4 сезони історії ні про що, створеної як збірка рекламних роликів відомих брендів.
До речі, про костюми та образи: схоже, продюсери проєкту так витратилися на зовнішній вигляд героїв, що майже не залишили ресурсів для зйомок паризьких локацій — однієї з головних складових успішного успіху серіалу. У підсумку глядачеві пропонують кілька куцих сцен на натурі і дуже багато епізодів на тлі декорацій попередніх частин серіалу.
"Емілі в Парижі" — проєкт, який ніколи не ряснів яскравими сюжетними поворотами або ефектною демонстрацією талантів сценаристів. Він будувався на простоті й акценті на дрібницях на тлі грандіозного духу важкого люксу і милої чарівності дурості. Але ця концепція себе вичерпала ще кілька сезонів тому, а творці нічого не помітили.
До речі, до несподіваних сюжетних віх четвертого сезону можна зарахувати метання найкращої подруги Емілі — Мінді, у спробі знайти гроші для виступу в конкурсі "Євробачення". Дивно і несподівано в цьому факті те, що американські продюсери і сценаристи вирішили включити згадку про конкурс, до якого в американців стільки ж інтересу, скільки в європейців до американського футболу або в жителів Монголії до гри в крокет. З цього факту можна зробити висновок: цей проєкт красивого безсюжетного контенту вже мало цікавить аудиторію в США, а ось у Європі він усе ще збирає гроші за підписку на платформі.
З позитивних моментів варто згадати сцени епізодів серіалу: вони хоч і стали мізернішими, але так само можуть порадувати естетичною складовою всіх небайдужих до моди і таланту створювати громіздкі комплекти одягу. А ще — та сама легкість, що межує з легким абсурдом, яких так не вистачає людям, які живуть поза світом Емілі, Мінді та інших веселих хлопців, що мешкають біля підніжжя Ейфелевої вежі у пошуках простих радощів і громіздких брендів.
Раніше Фокус писав про те, що новий тренд прихильниць "Емілі в Парижі" дратує місцевих жителів.