Ось вже другий рік IAB Ukraine (Interactive Advertising Bureau) та ВРК (Всеукраїнська рекламна коаліція) формують рейтинг digital-агентств і компаній, які надають послуги в сфері digital. Глобально IAB має представництво в 40 країнах світу, серед яких і Україна.
Агентство WhyNot? Enot очолило рейтинг в одній з найбільш активних категорій — influencer marketing. У ній оцінюються компанії, які просувають продукт за допомогою лідерів думок та блогерів. Переможцем традиційно стає учасник, який набрав найбільшу кількість балів у своїй категорії. Рейтинг враховує не тільки фестивальний результат, але і ряд інших факторів, серед яких і команда, і різноманітність самих послуг.
"Ми завжди раді таким результатам, — каже Євген Таллєр, СЕО WhyNot? Enot, — це ще раз продемонструвало нам самим, що ми на вірному шляху. Ми постійно доводимо, що співпраця з інфлюенсерами може бути більш ефективною, якщо довіряти слову блогера та його команді, саме тому нам вдається створювати крутий контент, який подобається не лише нашим клієнтам, але й самим лідерам думок. Influencer-маркетинг — сьогодні просто must комунікацій. І ми раді, що лідируємо в цьому напрямку".
WhyNot? Enot ексклюзивно представляє інтереси більше ніж 40-ка блогерів, серед яких Богдан Шелудяк (1.3 млн), Слава Камінська (1 млн), Леся Нікітюк (3.6 млн), Вова Остапчук (409 тис.), Вікторія Маре (635 тис.) та ще з 60-ма працює на партнерських умовах. У базі агенції вже більш як 1000 блогерів, що мають вплив на таких майданчиках як Інстаграм, ТікТок, YouTube та Telegram.
Серед клієнтів агенції такі бренди як: Borjomi, Intertop, Uklon, SWEET.TV, Rocket, BAT, TezTour та інші.
Минулого року WhyNot? Enot стали членами IAB, щоб разом із колегами по цеху розвивати ринок інтерактивної реклами в Україні. За словами команди, в них є безліч інструментів у сфері influencer-маркетингу, які допоможуть вивести комунікації в Україні на новий рівень. І буремний 2020 та його результати — прямий тому доказ.