Розділи
Матеріали

Більше 100 українських закладів збирають на дрони для ГУР — "Смачно, бо на дрони!" — ресторани обʼєдналися заради спільної перемоги

Олександра Рудько

До благодійної кампанія "Смачно, бо на дрони!", яку запустили у вересні Фонд "Сучасна Україна" за сприяння ГУР МО України та за інформаційної підтримки Фокусу, вже приєдналося понад 100 українських закладів харчування. 

На початку акції планувалося залучити саме таку кількість ресторанів та кафе по всій Україні, та до кампанії приєднуються нові, а команда Фонду не припиняє запрошувати всіх бажаючих до участі та проводити виїзні презентації. Вони вже відвідали Вінницю, Чернігів і Тернопіль, на черзі — Полтава, Київ, Житомир, Одеса та Закарпаття.

Нагадуємо, що мета акції — зібрати 5 млн грн на SECRET BOXи з FPV-дронами для розвідників. А долучитися може кожний заклад харчування, обравши для себе формат, який влаштовує. Найпопулярніший — вибір однієї чи кількох благодійних страв у меню, відсоток із продажу яких спрямовується на дрони. Також можна просто донатити на збір фіксований відсоток прибутку за тиждень.

Цікавим є те, що деякі заклади створюють спеціальні позиції у меню під кампанію. У тернопільських ресторанах Sfera та «Мідь» створили «Коктейль ГУР». У меню міського близькосхідного кафе «Оранжерія» із Рівного додали коктейль «Крила». У Вінниці ресторан «На Гачку» створив особливий рол «Смачно, бо на дрони!» — «зі смаком добра та вдячності нашим захисникам».

Коктейль "Крила" від міського близькосхідного кафе "Оранжерія"

Рівненський бургер-бар «Дядя Скрудж» тепер має в меню спеціальний бургер «Бавовна» та коктейль «Девіденд Слави». А Bluefin delivery — піцу «Гуцулка» та сушібургер «ГУРман». У кафе «Веранда» із Жовтих Вод передають на дрони відсоток вартості українізованого бабл-ті під назвою «Фура з дронами», що складається із яблучних кульок, обліпихового сиропа та узвару.

Сушібургер "ГУРман" у Bluefin delivery. Знімок екрана

Бургер-паб «Ржавий краб» з Одеси не створював окремих благодійних позицій, проте віддає 10 грн із кожного проданого бургера, який на маркують маленьким прапорцем «Смачно, бо на дрони!». Це перший заклад, який повністю зібрав SECRET BOX за механікою перерахування частини вартості зі страв.

«Від першого дня повномасштабного вторгнення ми допомагаємо Збройним Силам України. Ми вважаємо, що підтримка армії — це обов’язок кожного. Цього разу ми об’єднали зусилля всієї команди, від офіціантів і барменів до кухарів та адміністраторів. Усі працювали з однією метою — зібрати кошти на перший SECRET BOX з дронами для наших захисників. Ми не зупиняємось, продовжуємо працювати, допомагати й об’єднувати людей навколо добра. Бо разом нас багато і нас не подолати, ми сила!», — поділилися у команді бургер-пабу «Ржавий Краб».

У кампанії беруть участь і багато закладів із тих міст, які майже щодня живуть під атаками з боку ворога — Харків, Чернігів, Суми. 

«Так, ситуація у місті складна, але життя триває — і ми не маємо права зупинятися. Наше місто живе, працює й допомагає армії. Ми запустилися, щоб підтримати тих, хто нас захищає, і довести: навіть під обстрілами можна діяти, об’єднувати людей і рухати країну до перемоги», — поділилася власниця сімейного ресторану Scorini, Грузинського ресторану «Гохо» та City rest & bar KELTERN із Харкова.

Власник ресторану Maison із Миколаєва каже: «Я вважаю, що тил — важлива складова для тих, хто нас боронить. Бізнес має можливість працювати лише завдяки тим, хто захищає нашу країну. Обов’язок тих, хто знаходиться вдома, у теплому ліжку, — допомагати. Незламність — запорука успіху».

«Підтримуємо, тому що віримо в перемогу України і хочемо робити свій вклад в цю перемогу», — пояснюють свою мотивацію долучитися у рівненських закладах «Domino» та «Їж Смачно».

Приєднуються до кампанії не лише заклади харчування. Нещодавно учасником став Апарт-готель LOUIS із Одеси, де тепер є благодійний номер. 

До кампанії долучаються й бізнеси, що не пов’язані з готельно-ресторанною сферою. Зокрема, партнером Фонду «Сучасна Україна» у рамках кампанії «Смачно, бо на дрони!» стала компанія Work.ua, яка допомагає залучати заклади по всій країні до участі в ініціативі, а також мережа магазинів «Техно Їжак», що розпочала збір коштів на SECRET BOXи.

До кампанії «Смачно, бо на дрони!» вже долучилися понад 100 закладів у 21 регіоні України — від кав’ярень і пабів до сімейних ресторанів та кондитерських.

Наразі в лідерах — Вінниччина із 17 закладами, Київщина із 15 закладами та Тернопільщина із 10 закладами. Також у Полтаві вже приєдналося 5 закладів, у одного із яких 13 точок по місту. 

Важливо зазначити, що на інтерактивній мапі на сайті можуть бути не відображені всі заклади-учасники. Мережі об’єднуємо під одним маркером, щоб карта була зручною для перегляду.

Інтерактивна мапа кампанії "Смачно, бо на дрони!"

У кампанії «Смачно, бо на дрони!» не так важливо, чи збере заклад повний SECRET BOX. Головне — що заклади об’єднані і кожен робить свій внесок — великий чи малий. Синергія робить мету досяжною: маленькі кроки кожного учасника складаються у великий результат, який самотужки досягти значно важче

Хочете відчути справжній смак перемоги? Переходьте на сайт кампанії «Смачно, бо на дрони!» і приєднуйтеся: кожен новий партнер — ще один SECRET BOX і менше шансів у ворога.

Раніше ми писали, як долучитися до благодійної кампанії «Смачно, бо на дрони!»