Тест на ідеальний зір: лише одиниці здатні помітити 3 лисиці в натовпі червоних панд
Ця головоломка перевіряє вашу здатність розрізняти схожі, на перший погляд, силуети тварин. Спробуйте знайти трьох лисиць на тлі червоних панд, які, як виявилося, виглядають майже так само.
Оптичні ілюзії завжди захоплювали уяву людей з усього світу. Вони надихають нас замислитися над природою сприйняття, викликають здивування і питання про те, як наш мозок сприймає і обробляє візуальну інформацію. Видання Daily Express пропонує вам перевірити свою уважність і зір.
Ця головоломка перевіряє вашу здатність розрізняти схожі, на перший погляд, силуети тварин. Спробуйте знайти трьох лисиць на тлі червоних панд, які, як виявилося, виглядають майже так само.
Угорський художник Гергелі Дудаш (Gergely Dudás), який у соціальних мережах також відомий як Дудольф (Dudolf), опублікував у соціальній мережі Facebook свою загадку, що вражає уяву. Відтоді вона набрала понад 1 000 відгуків.
Загадки — це чудовий спосіб перевірити свої очі на міцність і розім'яти мозок. Не впевнені? Прокрутіть сторінку вниз, щоб дізнатися відповідь.
Виконання цих вправ може допомогти запобігти різним нейродегенеративним захворюванням. Вони чудово підходять для поліпшення когнітивних навичок, сприяють розвитку навичок розв'язання завдань і пам'яті.
Такі головоломки чудово розвивають когнітивні навички, сприяють поліпшенню навичок розв'язання завдань і пам'яті. Крім того, це чудовий спосіб сконцентрувати свою увагу на чомусь одному.
"Знайшов трьох лисиць. У мене був помічник — моя 4-річна донька знайшла першу. Вона готова до ваших випробувань", — написав один із користувачів Facebook під дописом художника.
Раніше Фокус повідомляв, що жінка кинула роботу заради "диплома Міккі-Мауса". Завдяки цьому вона втілила в життя свою мрію і тепер працює в провідних компаніях зі створення комп'ютерних ігор.
Також стало відомо, що чоловік, який кинув школу в 15 років, став мільйонером. Після відходу зі школи хлопчик навчався вдома у своїх батьків і через інтернет. У 16 років він відкрив свою справу. За останні роки його PR-компанія співпрацювала з цілою низкою відомих клієнтів, включно з Porsche, Крісом Мойлсом і організацією Scouting for Girls.