Пасажири ніколи не побачать: який вигляд мають кімнати у літаку, де сплять стюардеси (фото)
У нових літаках такі службові відсіки часто розташовані над головним салоном, а в старих моделях – ближче до трюму.
Під час виснажливих перельотів часто хочеться випростати ноги та прилягти. Як з’ясувалось, така можливість є, але тільки у членів екіпажу на далекомагістральних рейсах. Про це пише видання CNN.
Спеціальні кімнати повністю обладнані так, щоб бортпровідники могли відпочити з комфортом: там є освітлення, кондиціонери, м'які матраци та постільна білизна.
У нових літаках такі службові відсіки часто розташовані над головним салоном, а в старих моделях — ближче до трюму. У будь-якому випадку приміщення завжди надійно сховані від сторонніх очей.
"Це трохи схоже на Діснея — ми тримаємо магію за зачиненими дверима. Хоча пасажири часто думають, що це двері туалету, і намагаються їх відчинити", — розповідає стюардеса авіакомпанії United Airlines Сюзанна Карр, яка регулярно літає на літаках Boeing 787, 777 і 767.
За її словами, приховані кімнати досить зручні, але не для людей високого зросту (вищих за 190 см), бо декому здаються затісними, як економмісця в салоні літака.
У більшості лайнерів взагалі немає повноцінних ліжок для членів екіпажу, лише розкладні крісла, завішані щільною шторою, яка відбиває світло та частково захищає від шуму.
"Пасажири інколи відкривали ці штори, тож це не обов'язково найкращий відпочинок", — зізнається Карр.
Згідно з офіційними правилами, в польоті тривалістю понад шість годин 10% часу стюардесам виділяється на відпочинок, тобто до півтори години.
Бортпровідниця Finnair Кароліна Оман зізнається, що це має вирішальне значення.
"Якщо за ці півтори години не вдається поспати, то я просто слухаю аудіокнигу або читаю щось", — додає вона.
Нагадаємо, раніше на сайті Фокус вийшло інтерв’ю зі стюардесою Тетяною Іваніхіною. Серед іншого вона розповіла про зарплату до 3000 євро, вимоги до зовнішності, секс пасажирів на борту та вибір найбільш безпечних місць. Зараз бортпровідниця з Львова співпрацює з іноземними перевізниками, але сподівається невдовзі знову побачити пасажирські літаки в небі над Україною.
Також ми писали, що бортпровідники навчені визначати психотипи людей, які зможуть допомогти їм під час надзвичайних ситуацій, хто збереже спокій або допоможе зупинити пасажирів у стані паніки.