Сімейне авто для активного водія: чому варто звернути увагу на кросовер Mazda CX-5 (фото)

Мазда CX-5
Оновлений кросовер Mazda CX-5

На українському ринку з'явилася оновлена версія Mazda CX-5. Перевірений часом кросовер став сучаснішим і водночас зберігає свої традиційні переваги.

Із моменту своєї появи Mazda CX-5 виділялася на фоні інших моделей сегменту C-SUV. Кросовер не лише практичний та багато оснащений, а й уміє дарувати позитивні емоції та радувати чудовими ходовими якостями. Не дивно, що саме він є наразі найпопулярнішою моделлю японського бренду – щорічно у світі купують понад 350 тисяч цих автомобілів. Оновлена Mazda CX-5 стала ще кращою та залишається вірною своїм принципам.

Кросовер Мазда CX-5 Fullscreen
Кросовер отримав нову радіаторну решітку

Стильна і яскрава

Дизайн Mazda CX-5 у фірмовій стилістиці Kodo ("Душа руху" в перекладі з японської) вийшов напрочуд вдалим. Він не лише виразний, але й залишається актуальним із часом. Широка решітка радіатора, хижий "погляд" світлодіодних фар, довгий капот – кросовер уміє справити враження. Стрімкий обтічний силует із великим спойлером також виділяє Mazda CX-5 на фоні конкурентів.

Оновлення кардинально не змінило успішний дизайн, а підкреслило окремі його риси. Кросовер отримав нову радіаторну решітку, а у флагманській версії ТОР бампери прикрашені сріблястими накладками.

До того ж, у лінійці Mazda CX-5 2024 з'явився новий варіант Sport Black з вишуканим чорним глянцевим декором замість хрому та спеціальними 19-дюймовими дисками, які також мають чорне забарвлення. Вийшло напрочуд стильно і привабливо.

Кросовер Мазда Fullscreen
У CX-5 стрімкий обтічний силует із великим спойлером

Доступний преміум

Ще однією перевагою Mazda CX-5 перед суперниками його внутрішнє оздоблення – за цим параметром кросовер є одним із кращих у сегменті C-SUV. Матеріали в його салоні якісні і довговічні. Пластик приємний на дотик, а в топовій версії навіть використані шкіра Nappa із контрастною білою прострочкою – не гірше, аніж у значно дорожчих моделях преміум-класу.

Ергономіка водійського місця в Mazda CX-5 – зразкова. Компактне шкіряне кермо з напливами на ободі зручно лягає в руки, прилади добре зчитуються, та й проекція на лобове скло є. Передні крісла зручні та мають добру бокову підтримку, а діапазон їх регулювань достатній, аби зручне положення за кермом знайшли водії різного росту та комплекції. Підігрів передніх сидінь є обов’язковим для усіх Mazda CX-5.

Mazda CX-5 Fullscreen
Передні крісла зручні та мають добру бокову підтримку

А ще Mazda CX-5 2024 модельного року обладнана новою мультимедійною системою зі збільшеним 10,25-дюймовим дисплеєм та бездротовими (починаючи з комплектації Style) Android Auto і Apple CarPlay. Разом із тим, зберігаються зручні фізичні перемикачі аудіо та клімату, якими можна користуватися, не відволікаючись від дороги.

Крім того, в салоні оновленої Mazda CX-5 з’явилися сучасні роз’єми USB-C, а у версії ТОР пропонуються покращені камери 360-градусного огляду з якіснішою картинкою.

Mazda CX-5 не лише стильна, але й практична, адже в неї просторий салон та досить місткий (438-1340 л) багажник. Місця для родини з двома дітьми вистачить, та й салон достатньо широкий, аби на другому ряду помістилися троє дорослих. До того ж, задні сидіння мають регулювання куту нахилу спинки та можуть бути доповнені підігрівом.

Кросовер Мазда Fullscreen
Кросовер демонструє непогану динаміку

Ціни і комплектації

Навіть початкову комплектацію Mazda CX-5 TOURING із привабливою ціною 1 168 900 гривень важко назвати бідною – 17-дюймові диски, двозонний клімат-контроль, круїз-контроль, камера заднього огляду, парктронік, електропривід дверей багажника, датчики дощу та світла.

"Золота" середина – версія STYLE (від 1 372 100 гривень) із електроприводом крісел, 19-дюймовими дисками, бездротовою зарядкою для смартфонів, підігрівом задніх сидінь, та набором сучасних систем активної безпеки. Mazda CX-5 уміє самостійно гальмувати, слідкувати за "сліпими" зонами та контролювати стан водія.

Варіант SPORT BLACK (від 1 473 800 гривень) приваблює оздобленням салону приємною шкірою Terracota із чорними елементами та діодним освітленням інтер’єру.

сидіння Mazda CX-5 Fullscreen
Салон оновленої Mazda CX-5

А у найдорожчій комплектації ТОР (від 1 669 800 гривень) є все, що потрібно, і навіть трохи більше – додано адаптивні фари, вентиляцію крісел, сенсорне відкриття багажника, потужну акустику Bose з 10 динаміками та систему утримання в смузі руху.

Вибір активного водія

Оновлена Mazda CX-5 в Україні пропонується із бензиновими атмосферними двигунами лінійки SkyActiv-G об’ємом 2,0 л (150 к. с.) та 2,5 л (194 л. с.). Вони вирізняються жвавим характером і швидко розкручуються, а ще радують слух приємним і не дуже гучним звуком.

Кросовер демонструє непогану динаміку – 194-сильна версія стартує до 100 км/год за 9 с. Разом із цим, система глушіння мотора під час зупинок i-stop дозволяє добитися помірної витрати пального на рівні 9 л на 100 км в міському циклі та 6,3 л/100 км – на трасі.

6-ступінчаста автоматична КПП виробництва Aisin вирізняється швидкими реакціями та плавною роботою. Mazda CX-5 доступна в модифікаціях із переднім або повним приводом та має високий кліренс у 200 мм, а тому не боїться ям на дорозі, глибокого снігу чи легкого бездоріжжя.

Хоча, звісно, краще всього цей кросовер проявляє себе на асфальті. Mazda CX-5 – оптимальний вибір для тих, кому керування автомобілем приносить насолоду. Автомобіль слухняно маневрує і мало крениться у поворотах – це заслуга покращеної системи контролю руху G-Vectoring Control Plus.

Кермо СХ-5 приємно наповнене вагою і доволі інформативне. Навіть із 19-дюймовими дисками їзда залишається комфортабельною, а покращена шумоізоляція зробила автомобіль тихішим. Найкраще відчути характер Mazda CX-5 можна, обравши режим Sport, який робить кермо гострішим, а педаль газу – чутливішою.

Підведемо підсумки

Оновлена Mazda CX-5 – кросовер, у якому збалансовані приємна керованість і комфорт, хороша динаміка і невелика витрата пального, багата комплектація і приваблива ціна. У автомобіля виразний дизайн та дуже якісний інтер’єр. Це практична сімейна модель, яка водночас дарує приємні враження та приносить задоволення від їзди й цим вигідно відрізняється від більшості суперників.