У Китаї презентували брутальний позашляховик потужністю понад 1000 сил (фото)

Dongfeng M-Hero, Dongfeng M-Hero Dragon Armor, Dongfeng M-Hero 917, китайський позашляховик
Фото: Dongfeng | Dongfeng M-Hero 917 підготували до бездоріжжя

Dongfeng M-Hero 917 Dragon Armor отримав сталеві бампери, лебідку та багажник на даху. Позашляховик пропонують у гібридній та електричній модифікаціях.

Електромобіль Dongfeng M-Hero 917 отримав екстремальну версію Dragon Armor. Позашляховик випустять лімітованою серією і продаватимуть за ціною від 768 до 868 тисяч юанів ($105 850 – 119 600). Про це повідомляє сайт CarNewsChina.

Dongfeng M-Hero 917, Dongfeng M-Hero Dragon Armor, Dongfeng M-Hero, китайський позашляховик Fullscreen
Позашляховик отримав сталеві бампери, лебідку та багажник на даху
Фото: Dongfeng

Новий Dongfeng M-Hero 917 Dragon Armor створили для китайського фільму "Операція Дракон", а потім вирішили зробити серійним. Авто підготували до важкого бездоріжжя.

Позашляховик Dongfeng M-Hero Dragon Armor зберігає брутальний рубаний дизайн. Авто отримало посилені бампери, багажник на дах, лебідку. Крім того, до кузова прикріпили лопату каністри та інше спорядження. Кліренс виріс до 335 мм у стандартному положенні пневмопідвіски.

Dongfeng M-Hero Dragon Armor, Dongfeng M-Hero 917, китайський позашляховик Fullscreen
Позашляховик пропонують у електричній та гібридній версіях
Фото: Dongfeng

У конструкції авто стало більше карбону. Із нього виготовили дах, капот та деякі деталі шасі.

Важливо
BYD показав потужний і недорогий електропозашляховик з виразним дизайном (фото)
BYD показав потужний і недорогий електропозашляховик з виразним дизайном (фото)

Салон Dongfeng M-Hero 917 не змінився і залишається розкішним. Він оздоблений світлою шкірою, а на передній панелі встановлено три дисплеї.

салон донгфенг, Dongfeng M-Hero, Dongfeng M-Hero Dragon Armor, Dongfeng M-Hero 917, китайський позашляховик Fullscreen
На передній панелі встановлено три дисплеї
Фото: CarNewsChina

Як і стандартна модель, новий Dongfeng M-Hero Dragon Armor пропонують у 1088-сильній електричній версії та 816-сильному плагін-гібридному варіанті. Електрокар здатен розігнатися до 100 км/год за 4,2 с та проїхати 505 км без підзарядки. Запас ходу гібрида становить 1032 км.

Раніше Фокус розповідав про недорогого японського конкурента Mitsubishi Pajero Sport.

Також ми писали про екстремальний позашляховий автобус, створений українцями.