На що звернути увагу при виборі електропостачальника для бізнесу: поради від YASNO

Енергопостачальник, компанії, бізнес в Україні
світло

Обирати, у кого купувати електроенергію, сьогодні можуть не лише великі підприємства, а й середній та малий бізнес. Заклади сфери обслуговування, кафе, ресторани, офісні центри та приватні фірми мають право обирати та змінювати електропостачальника так само вільно, як оператора мобільного зв’язку чи інтернет-провайдера. На що потрібно звернути увагу, аби зробити правильний вибір – розповідає енергопостачальник YASNO.

  • Надійність – зверніть увагу на досвід роботи компанії, поцікавтесь скільки клієнтів вона обслуговує та який обсяг електроенергії постачає щомісяця. Не зайвим буде перевірити інформацію про постачальника в офіційних джерелах та рейтингах. Логічно, що досвідчений постачальник з великим портфелем клієнтів має більше ресурсів, відтак здатний забезпечити кращу експертизу та сервіс.

YASNO довіряють понад 80 тис. юридичних клієнтів з усієї України. Серед них – виробничі підприємства, торгівельні мережі, фермерські господарства, бізнес-центри, HoReCa та багато інших компаній з різних сфер діяльності. Надійність YASNO відзначили також незалежні експерти – постачальні компанії під брендом YASNO очолили рейтинг електропостачальників України, складений аналітичним центром DiXi Group.    

  • Ціна – один з головних факторів. При цьому важливо уважно вивчати договірні документи та комплексно оцінювати роботу постачальника електроенергії – його сервіс та досвід на ринку. І лише після цього можна вирішувати чи співвідноситься ціна з умовами співпраці. Переконайтеся, що в комерційній пропозиції немає прихованих комісій та штрафів, а усі складові ціни є зрозумілими. 

Енергопостачальник YASNO забезпечує своїм бізнес-клієнтам чесні та прозорі ціни, які відповідають якості послуг. До того ж, новим юридичним клієнтам YASNO пропонує спеціальні умови постачання — протягом перших трьох місяців нові клієнти сплачують за електроенергію зі знижкою*.

  • Сервіс  - саме від якості обслуговування залежить, чи зможе корпоративний клієнт швидко отримувати консультацію та якісну персональну підтримку, чи зручно йому буде вирішувати питання, пов’язані з рахунками та документообігом. А це в масштабах бізнесу економія не тільки часу, але й фінансових витрат.

Щоб клієнти могли комфортно вирішити питання з електропостачання, не виходячи з дому або офісу, YASNO робить акцент на розвитку дистанційних каналів. Наразі вони включають Особистий кабінет на сайті, виділену лінію контакт-центру, електронний документообіг, консультації персональними менеджерами онлайн чи за телефоном. За необхідності оформлення паперових документів клієнти можуть звернутися до одного з 67 енергоофісів, які відкриті у Києві, Харкові, Запоріжжі, Черкасах, а також у Дніпропетровській та Донецькій областях.

  • Додаткові послуги – сучасний постачальник має бути зручним для клієнта. Чим ширше його спектр послуг та продуктів, тим менше операційних витрат буде в споживача. Співпраця з одним постачальником, який забезпечує кількома видами енергії та надає суміжні послуги, — це поширена європейська практика, попит на яку стає все більш відчутним і в Україні.   

YASNO створює комплексну систему енергетичних рішень. Реалізуючи підхід «єдиного вікна» постачальник продає електроенергію, природний газ та пропонує послуги з підвищення енергоефективності бізнесу: від консалтингу та енергоаудиту до енергосервісних проєктів «під ключ» для модернізації підприємств.

Крім того, з YASNO клієнти можуть не лише заощаджувати, а й заробляти. Енергопостачальник одним з перших в Україні запустив партнерську програму, яка дозволяє іншим компаніям отримувати прибуток від продажу електроенергії та газу без стартового капіталу. Партнери рекомендують YASNO іншим споживачам, і, в разі їх приєднання до постачальника, — отримують за це грошову винагороду.    

*В період перших трьох календарних місяців постачання, включаючи місяць приєднання, маржа постачальника складає 0,1% від ринкової вартості електроенергії.