Moneyveo представила нових героїв – родину Калькулятків

Related video

Рекламні ролики Moneyveo завжди відрізнялись яскравістю та динамікою, а їх герої з перших днів ставали народними улюбленцями. Цього разу fintech-компанія вирішила познайомити публіку з Калькулятками – сімʼєю, яка знається на вигідних пропозиціях і тому обирає кредит Comfort. 

У новому рекламному ролику Moneyveo себе зможуть впізнати багато українських родин. Типові проблеми: дім-машина-комуналка, закінчити ремонт та нарешті вирватись у довгоочікувану відпустку на море. Проте Калькулятки не тільки вирішують всі ці питання, але й можуть побалувати себе.

"Наші герої знають, як, користуючись кредитами, робити вигідні покупки. Упустити потрібний товар по акційній ціні або гарячий тур до країни мрії, тому що до зарплати ще 2 тижні? Це не про них. Раніше Калькулятки користувались послугами банків, щоб отримати додаткові гроші. Але лише тоді, коли наші герої обрали кредит Comfort від компанії Манівео, вони зрозуміли, що таке насправді швидкий та зручний сервіс. Витрачати зайвий час та сили, щоб зібрати та погодити потрібні документи? Для Калькулятків це вже в минулому. З Moneyveo вони можуть замовляти річ, про яку давно мріяли, вже через кілька хвилин після того, як її побачили! Впевнений, що клієнти, які так само шукають вигідні пропозиції, оцінять всі переваги кредиту Comfort", – розповів комерційний директор компанії Максим Параска.

У першому ролику з новими героями Калькулятки закінчують ремонт, планують відпочинок і чепуряться, щоб мати гарний вигляд. Саме відео створено в ретро-стилістиці. Її запропонував режисер проєкту Леонід Колосовський, який вже не перший рік створює з реклами Moneyveo майже музичні кліпи.

До того ж цей ролик – перший на фінтех-ринку для довгострокового кредиту. Створивши його, компанія в черговий раз показала себе флагманом галузі, який задає тренди та постійно пропонує ринку інноваційній рішення.