Поплавський: "Щоб витримувати конкуренцію з молодими блогерами, потрібно системно працювати в соцмережах"

Фото: Соцмережі
Related video

Ректор Київського університету культури Михайло Поплавський заявив в інтерв'ю "Фактам", що його стратегічний план — створювати сучасний україномовний контент і просувати його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Відкриття в Університеті культури першого в світі та в Україні TikToк факультету — також частина цього плану, зазначив він.

"Це потужний інструмент популяризації та розкрутки Національного університету культури та мистецтв, підтримки його іміджу та лояльності до бренду. До речі, цього року саме через соцмережі ми набрали студентів. Зараз триває інформаційно-інтелектуальна світова революція, битва мізків. Усе це збігається з економічною кризою, коронавірусом, що вибило багатьох людей зі звичного ритму життя і ще більше занурило в соціальні мережі. Особливо молодь, яка майже не дивиться телевізор, на жаль, мало читає книги", — розповів Поплавський.

Fullscreen
Fullscreen

Він додав, що із цією цільовою аудиторією потрібно спілкуватися молодіжним сленгом.

"Тому я створюю сучасний україномовний контент, просуваю його у світовий інформаційний простір через соціальні мережі. Це мій стратегічний план. Ми готуємо українських блогерів, лідерів думок XXI століття. І відкриття в Університеті культури першого у світі та в Україні TikToк факультету — також частина цього великого плану", — пояснив ректор.

На запитання журналіста, скільки він заробляє у соцмережах, Поплавський відповів, що вони є виключно іміджевим інструментом для популяризації університету.

"Найкраща монетизація — це довіра та повага, їх не купиш. Ми створюємо українські проєкти та популяризуємо їх. Хочу, щоб наші українські тренди були в топі та світ знайомився з нашою культурою, піснею, кухнею, традиціями. Ми маємо показати, що українське — це модно, це в тренді та за цим майбутнє!" — заявив він.

Fullscreen
Fullscreen

Щоб витримувати конкуренцію з молодими блогерами, потрібно системно працювати у соцмережах, переконаний ректор Київського університету культури.

"Аналізувати тенденції та створювати власні українські тренди, бути унікальним і цікавим. Комуніцювати з фоловерами, залучати до обговорення, робити контент-аналіз і висновки, що саме цікаво їм. Дивувати креативними підходами та представляти якісні драйв-тренди. Здивувати — значить перемогти! — розповів Поплавський: — Кожного понеділка я проводжу прямі ефіри, спілкуюся з підписниками та відповідаю на їхні гострі запитання, я розігрую призи, гроші, машини для українців. 83% саме в Україні — це добрий результат. Щоб завоювати й утримувати аудиторію, потрібно апелювати до емоцій та почуттів і керувати її енергією".

У жовтні 2021 року комунікаційна група dentsu Ukraine і дослідницька компанія HypeAuditor підготували рейтинг лідерів думок в Instagram і TikTok на українському ринку. Поплавський став лідером рейтингу в Instagram, має 4,6 млн підписників, 83% з них — з України. Про це писав профільний рекламний портал MMR.

Український сервіс пошуку та перевірки блогерів trendHERO наприкінці грудня минулого року опублікував рейтинг блогерів України в 2021 році за приростом підписників. Поплавський наростив свою аудиторію майже на 5 млн підписників протягом року і вийшов на перше місце зі значним відривом від найближчих конкурентів. Зараз у нього 6,4 млн підписників.