Світло в кожному: у ТРЦ Gulliver відбувся медіа-арт фестиваль UArt Media Fest

Завдяки арт-фестивалю свої роботи продемонстрували 22 художники, які торкнулись тем від патріотичної абстракції до візуальних історій у стилі фентезі.

Related video

21 жовтня в серці столиці відбувся перший міжнародний медіа-арт фестиваль UArt Media Fest. Інноваційні відеоороботи учасників зі всього світу показали на найбільших екранах Європи торгово-розважального центру Gulliver, який став організатором заходу, започаткувавши наймасштабніше артшоу на честь свого 10-річчя.

Видовищне мультимедійне шоу UArt Media Fest поєднало традиційне сучасне мистецтво та цифрові інсталяції майбутнього. Учасники змагалися у двох арт-категоріях: tech-heavy media-art та digital&cryptoart. Роботи кардинально відрізнялися одна від одної за стилістикою та концепцією, але ідейно об’єднані однією темою — світло в кожному. Загалом 22 художники надали свої роботи для участі у конкурсі — від патріотичної абстракції до візуальних історій у стилі фентезі. До слова, роботи учасників будуть прикрашати екрани ТРЦ Gulliver протягом листопада.

"ТРЦ Gulliver був і залишається знаковою локацією Києва, який рухається в ритмі столиці. Ми завжди реагуємо на актуальні та соціально-важливі події, створюючи для киян важливі сенси. 21 жовтня нам вдалося організувати фантастичне арт-шоу, яке вкотре підтвердило, наскільки українські митці — талановиті, а Україна — провідна інноваційна країна, яка попри складні обставини, створює шоу світового рівня, впевнено тримаючи курс до світлого майбутнього", — розповідає директорка з маркетингу ТРЦ Gulliver Катерина Жураківська.

Переможцем у номінації tech-heavy media-art стала студія Lumenstory з яскравою 3D-роботою з хамелеоном. Друге місце зайняла студія PepperProductionHouse, третє місце розділили креативні агенції з Києва oversize.agency та Roas.pro.

Fullscreen
Fullscreen
Fullscreen

Спеціальну премію за соціальний ролик отримав художник Микита Барко та його команда з темою "Ти теж особлива". У номінації digital&cryptoart переможцем стала художниця Ліна Кондес.

"Обрати переможця було дійсно непросто, оскільки всі роботи виконані на високому рівні. Не так важливо, хто став найкращим, головне — чому ми це робимо. У мистецтві та створенні чогось нового є сенс того, що ми живемо, що у нас є майбутнє. Ми не втрачаємо творчість у собі. Та вкотре переконуємося, що українці — креативна та талановита нація", — коментує Таїсія Пода, член журі, креативна продюсерка та арт-директорка в мультимедійному і tech-heavy мистецтві.

До складу журі також увійшли експерти індустрії, а саме: засновник студії мультимедійних рішень MagicInnovation Остап Хитрук, артдилер, галерист, засновник TuzovGallery Влад Тузов, керівник виробництва проєктів"Мавка" і "Викрадена принцеса" Андрій Міліцький, креативна директорка міжнародної компанії MEET FUTURE Кристина Пальянова, CEO & VFX artistPepperProductionHouse Сергій Перцев, режисер "Викрадена принцеса" і "Мавка" Олег Маламуж та бренд-маркетолог Ігор Погоржельський.

Організаційним та виконавчим партнером фестивалю UArt Media Fest стала міжнародна компанія MEET FUTURE, експерт та трендсеттер у інноваційних технологіях та заходах.

Фестиваль став фінальною частиною великого святкування Дня народження ТРЦ Gulliver, якому виповнилося 10 років. В межах заходу проходив збір коштів на відбудову шкіл, а також зірковий аукціон та продаж лімітованого мерчу, всі зібрані кошти перерахують через фандрейзингову платформу UNITED24.

Протягом дня у комплексі проходив великий зірковий концерт за участі MONATIK, JerryHeil, Анни Трінчер на інших. В особливих форматах з привітаннями з’явилися Макс Барських та Оля Полякова. Розважав гостей робот-діджейYuMI, а на поверхах були розміщені інтерактивні зони.

Інформаційні партнери заходу: Фокус, ТРК Київ, Ти Київ, Viva та МУЗВАР.