Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

"Смачно, бо на дрони": як допомогти ГУР боротися з росіянами

Редакція Фокус Медіа отримала подяку за підтримку кампанії "Смачно, бо на дрони"
Редакція Фокус Медіа отримала подяку за підтримку кампанії "Смачно, бо на дрони"

Ми вже писали про те, що кожен може допомагати ГУР, просто куштуючи смачні страви чи напої в закладах, які долучені до акції "Смачно, бо на дрони!". А таких вже більше 170 по всій Україні.

Благодійну кампанію "Смачно, бо на дрони!" розпочали ще у вересні організатор БФ "Сучасна Україна" за підтримки ГУР та інформаційної підтримку Фокусу. Мета — зібрати SECRET BOX з FPV‑дронами вартістю 50 тис грн, які повністю готові до роботи.

Президент БФ "Сучасна Україна" Володимир Гавриш
Президент БФ "Сучасна Україна" Володимир Гавриш

І вже наприкінці листопада було передано пʼятдесят 13-дюймових FPV-дронів на оптоволокні «Шаманбату» — одному із найрезультативніших підрозділів воєнної розвідки, який з перших днів повномасштабного вторгнення працює на найскладніших ділянках фронту та виконує операції в тилу ворога.

Представник ГУР МОУ Андрій Юсов
Представник ГУР МОУ Андрій Юсов

Благодійну кампанію подовжено. А в День волонтера відбувся благодійний вечір, на якому було зібрано 366 тис грн. Команда Moonly Agency створила інтерактивну гру, де гості могли обрати на мапі росії будь-який регіон і «потушити» його своїм донатом. Після внеску на екрані з’являлася анімація з ураженим об’єктом та іменем «бавовнороба». Також був проведений благодійний аукціон.

Телеведучий Андрій Джеджула
Телеведучий Андрій Джеджула

А партнерам акції «Смачно, бо на дрони!» вручили подяки. І звісно ж, команді Фокусу, як генеральному медіапартнеру благодійної кампанії.

Подяка редакції Фокус Медіа від ГУР МОУ та БФ "Сучасна Україна"
Подяка редакції Фокус Медіа від ГУР МОУ та БФ "Сучасна Україна"

«Для нас велика честь бути інформаційним партнером благодійної кампанії «Смачно, бо на дрони!» і інформувати суспільство про те, що сьогодні кожен може допомогти у боротьбі з ворогом», — прокоментував рішення долучитися до висвітлення благодійної кампанії Володимир Соломаха, СЕО Фокус Медіа. «Команда Фокусу дякує за захист кожному захиснику та захисниці! Дякуємо фонду «Сучасна Україна» за таку важливу ініціативу. Дякуємо всім, хто долучився до кампанії».

СЕО Фокус Медіа Володимир Соломаха
СЕО Фокус Медіа Володимир Соломаха

Редакція Фокус Медіа рада підтримувати такі важливі ініціативи і закликає всі бізнеси долучатися до участі в благодійній акції та допомагати ГУР.

Марія Скібінська, головна редакторка Фокусу: «Єдине, що потрібно для тріумфу зла — щоб хороші люди нічого не робили». А отже шлях до перемоги — єднатися, бо в цьому наша найбільша сила і тільки так зможемо подолати ворога. Ми з радістю підтримали кампанію «Смачно, бо на дрони!» від Головного управління розвідки МО та Благодійного фонду «Сучасна Україна». SECRET BOXи місять вибухові сюрпризи для ворога, чим значно підсилюють роботу наших Воїнів. Вже зібрано 76 зі 100 секретних наборів. Допомагайте очистити нашу землю від окупантів – долучайтеся до збору. Тримаємо стрій!ʼ

Головна редакторка Фокусу Марія Скібінська та представник ГУР Андрій Юсов
Подяка редакції Фокус Медіа

Раніше ми писали як долучитися до акції «Смачно, бо на дрони!», а також як бізнес може взяти участь в цій благодійній кампанії.