Підтримайте нас

МИ В СОЦМЕРЕЖАХ:

Понад 4,4 млрд грн на підтримку Сил оборони: як Kernel вибудовує співпрацю з військовими

Команда Kernel і Шаміль Крутков, командир 93 ОМБр
Команда Kernel і Шаміль Крутков, командир 93 ОМБр

Від початку повномасштабного вторгнення агровиробнича компанія Kernel обрала для себе стратегію — допомога армії має бути не епізодичною, а системною. Вже майже чотири роки Kernel напряму закуповує та передає підрозділам критично важливе обладнання. Загальний обсяг допомоги компанії Силам оборони України перевищив 4,4 млрд грн. З кожним роком війни компанія розширює формати співпраці з бригадами, відповідаючи діями на запити часу.

Від запиту до передачі: як бізнес підтримує бойові підрозділи

Kernel — найбільший експортер України, світовий лідер з виробництва та експорту соняшникової олії, провідний виробник зернових та олійних культур. Для компанії з понад 30-річною історією розвитку разом з країною принципово бути надійним тилом для військових, робити регулярний внесок у зміцнення обороноздатності України та збереження життя захисників.

Kernel майже чотири роки послідовно працює у форматі прямої взаємодії з бригадами - представники компанії перебувають 24/7 на зв'язку з військовими, отримують запити, а потім закуповують і передають все необхідне. Компанія системно співпрацює з 93-ю окремою механізованою бригадою «Холодний Яр», 72-ю ОМБр імені Чорних Запорожців та 95-ю окремою десантно-штурмовою бригадою, забезпечуючи їх дронами, автівками, засобами зв’язку, тепловізорами, спорядженням, штабним та іншим критично важливим обладнанням для сучасної війни. Серед ключових напрямів — закупівля БПЛА різних типів, засобів зв’язку та радіоелектронної боротьби, а також спеціалізованого обладнання, необхідного для планування операцій і координації дій. Спільно з державними структурами Kernel також долучався до зведення фортифікаційних споруд на стратегічно важливих напрямках.

У компанії підкреслюють: системна допомога з боку бізнесу має не лише практичне, а й стратегічне значення. Вона дає військовим упевненість у забезпеченості необхідним оснащенням і водночас є важливим фактором мотивації та рекрутингу нових бійців, які мають розуміння, що за ними стоїть надійний тил.

Підтримка поранених і корпоративне волонтерство

Одним із важливих напрямів підтримки від компанії став проєкт «Корпоративний волонтер». Ідея ініціативи з’явилася майже два роки тому — через спілкування з мобілізованими колегами та тісну співпрацю бригадами стало зрозуміло, що воїни потребують підтримки не лише на фронті. У межах цієї ініціативи працівники Kernel відвідують поранених співробітників-військовослужбовців і бійців із партнерських бригад, які проходять лікування у шпиталях. Зважаючи на те, що компанія представлена в 12 регіонах країни, проєкт охоплює багато куточків України.

Військові отримують спеціальні «Пакунки відновлення» від волонтерів компанії. До пакунків входять адаптивний одяг, засоби гігієни, вітаміни, книги, настільні ігри та інші корисні речі. Окрему емоційну цінність мають листи й малюнки від дітей, які допомагають бійцям відчути підтримку та прискорюють процес відновлення.

Уже відбулося понад 900 зустрічей волонтерів із пораненими оборонцями, і ініціатива набирає обертів. Волонтерами стали близько 110 співробітників компанії.

Освіта для дітей захисників: спільний проєкт із «АЗОВ»

Цього року компанія заснувала ще одну ініціативу на підтримку військових - через співпрацю з їхніми родинами та дітьми. Разом із корпусом Національної гвардії «АЗОВ» Kernel запустив освітній проєкт «Ми маємо разом виростити нове покоління» для дітей військових. Його мета — познайомити школярів із сучасним агробізнесом, дати можливість спробувати себе в різних професіях, отримати практичні знання й у перспективі долучитися до аграрної сфери.

Проєкт орієнтований на учнів 9–11 класів із родин військових корпусу «АЗОВ», із планами подальшого розширення на старшу молодь.

«Наш підрозділ приділяє велику увагу не лише військовим, а й піклуванню про їхні сім’ї. Це дає бійцям відчуття, що вони не самі. Ми прагнемо, щоб діти наших захисників мали доступ до якісної освіти, і вдячні Kernel за підтримку в цьому», — зазначив заступник командира корпусу НГУ «АЗОВ» Святослав «Калина» Паламар.

Для Kernel цей проєкт став логічним розширенням програм профорієнтації молоді та її залученням до агробізнесу, а також ще одним прикладом співпраці бізнесу й військових заради майбутнього країни. Водночас така спільна ініціатива — приклад нових можливостей для підтримки захисників та їхніх родин сьогодні і розвитку України в майбутньому.

Kernel разом із корпусом "АЗОВ" створили проєкт для розвитку молоді
Kernel разом із корпусом "АЗОВ" створили проєкт для розвитку молоді

Більше ніж підтримка

У Kernel підкреслюють: підтримка військових не завершується після повернення з фронту. Окрім допомоги бойовим підрозділам, пораненим захисникам і родинам військових, у компанії діє системна програма адаптації ветеранів, що охоплює кілька напрямів — збереження робочих місць, індивідуальні плани повернення до цивільного життя, психологічну підтримку, перекваліфікацію, професійний розвиток та інтеграцію в команди. Робота з ветеранами — це не разові ініціативи, а відповідальність бізнесу перед людьми, які захищали країну. Тому ветеранські проєкти компанії охоплюють не лише співробітників-військовослужбовців, а й реалізуються у громадах присутності бізнесу, спортивних ініціативах тощо. Це багатокомпонентний підхід, який дозволяє ветеранам відновлюватися та реалізовувати свій потенціал. Саме така послідовна й комплексна позиція працює на довгострокові рішення, що підтримують державу і суспільство у час війни й після перемоги.