Військовослужбовці ЗС РФ відмовляються йти у наступ на Харків, — Атеш

Військовослужбовці ЗС РФ, російські солдати
Фото: З відкритих джерел | Військовослужбовці ЗС РФ (ілюстративне фото)

За словами партизанів, бійці підрозділу, який відмовився йти у наступ, добре знають про українські укріплення та бачили, як провалились попередні диверсійно-розвідувальні операції ЗС РФ.

Related video

Військовослужбовці збройних сил Росії відмовляються атакувати Харків та йти на штурм області. Про це повідомив партизанський рух "Атеш".

"Агент "Атеш", який служить в одному з мотострілецьких батальйонів 44 армійського корпусу ЗС РФ, передає інформацію, що в його підрозділі одне з відділень навідріз відмовилося йти на штурм у Харківській області", — йдеться у повідомленні.

За словами партизанів, бійці цього підрозділу добре знають про якісні укріплення на російсько-українському кордоні та були свідками невдалих диверсійно-розвідувальних операцій з боку російських окупаційних військ.

"Коли на техніку було нанесено нові знаки у вигляді ромба з хрестом і віддано наказ, частина підрозділу відмовилася виконувати злочинну волю командування. Ніхто не хоче йти в один кінець ні за які гроші", — повідомили в "Атеш".

Наступ ЗС РФ на Харківщині

Вранці 10 травня спробу наступу у Харківській області підтвердили у Міноборони України. У міністерстві заявили, що спроба прориву розпочалась о 5:00 ранку, але успіхом не увінчалася. На місце боїв кинули резервні підрозділи.

Також згодом початок наступу на Харків підтвердив президент Володимир Зеленський. Він зазначив, що ближче до 7:00 відбувся артилерійський бій, але просування ЗС РФ зупинили.

Як з’ясував Фокус, наступом на Харків керував командувач 6 армії Росії Сергій Стороженко — колишній український командир та зрадник, уродженець Харківської області. Він перейшов на бік ворога ще у 2014 році — під час анексії Криму.

Нагадаємо, 10 травня українські партизани повідомили, що російська армія на території тимчасово окупованого Криму та інших непідконтрольних Україні територіях відчуває нестачу у техніці та паливі.