Працівник аеропорту залишив послання на багажі пасажира і втратив роботу (фото)

Багаж в аеропорту, валіза, скандал в аеропорту, літак, переліт, курйози, Кіпр, Велика Британія
Фото: Pinterest | Ілюстративне фото

Чоловік зареєструвався на рейс лише за 90 хвилин до посадки. Це образило представника авіакомпанії Ryanair.

Related video

Працівника аеропорту звільнили після того, як один із пасажирів помітив непристойне послання, яке той залишив на його валізі. Про цей скандал написало британське видання The Sun.

Важливо
"Господи Ісусе": дівчині під час перегляду фільму в літаку передали таємну записку (фото)

Повідомляється, що пасажир Маріо Лукас повертався додому на Кіпр із Великої Британії. Чоловік через особисті причини зареєструвався на рейс лише за 90 хвилин до посадки. Як з’ясувалось, це обурило представника авіакомпанії Ryanair, і він залишив на багажі Лукаса образливий напис: "… припиніть реєструватися так пізно".

"Коли ми прилетіли на Кіпр, то пішли отримувати багаж. Моя дружина Серена одразу помітила цей напис", — згадує роздратований чоловік, який купив ту валізу для свого семирічного сина.

Він негайно звернувся до Ryanair за поясненнями. Представники ірландського лоукостера заявили, що вчинок їхнього працівника є неприпустимим, мовляв, політика перевізника ґрунтується на нульовій толерантності до будь-яких проявів образливої поведінки.

Багаж в аеропорту, валіза, скандал в аеропорту, літак, переліт, курйози, Кіпр, Велика Британія Fullscreen
Маріо Лукас побачив на валізі образливий напис
Фото: Facebook
Багаж в аеропорту, валіза, скандал в аеропорту, літак, переліт, курйози, Кіпр, Велика Британія Fullscreen
Маріо Лукас побачив на валізі образливий напис

Уже відомо, що винуватця цього інциденту було звільнено. Авіакомпанія знайшла переконливі докази його вини.

Ryanair — найбільша в Європі ірландська бюджетна авіакомпанія з головним офісом у Дубліні. Була заснована у 1984 році мільйонером Тоні Раяном (1936–2007) як виключно регіональна зі щоденними рейсами між Вотерфордом та Гатвіком. З 1997 року розширила свою експансію на континентальну Європу. У серпні 2017 року лоукостер оголосив про перевезення мільярдного пасажира.

Раніше Фокус писав, що бортпровідники в літаках під час зльоту й посадки сидять на руках долонями вгору. Багато хто впевнений, що то лише звичка, хоча насправді вони зобов’язані це робити згідно з посадовою інструкцією.

Також ми розповідали про прикрий інцидент у міжнародному аеропорту Нового Орлеана імені Луї Армстронга (Луїзіана, США). 38-річний буйний пасажир авіакомпанії Southwest Airlines відкрив аварійний вихід, коли літак стояв біля виходу на зліт, і вистрибнув із крила.