Жінка випадково знайшла секретне повідомлення від механіка у своїй машині (фото)

машина, авто, зламалась машина, ремонт машини, ремонт авто
Фото: Pexels | Ілюстративне фото

Власниця авто зробила неприємне відкриття, коли замінювала повітряний фільтр. Ця історія змусила людей замислитись, чи не їздять й вони з прихованими "записками" від незнайомих майстрів.

Related video

Таємна записка від коханої людини, випадково знайдена у кишені або сумці, може подарувати усмішку й гарний настрій на цілий день. Однак знайти повідомлення від незнайомця — зовсім інша історія. У Mirror 13 червня розповіли історію жінки, яка була зовсім не рада посланню, яке знайшла у власній автівці.

Секретне повідомлення зазвичай показує, що про людину думають. Однак знявши повітряний фільтр з машини, жінка виявила напис з непроханою критикою.

Її коханий розповів, що ці слова могли залишити під час технічного обслуговування авто минулого року. Увесь цей час його наречена їздила з неприємним посланням, про яке не знала.

Майстер написав на фільтрі: "Ти ТОВСТА". Невідомо, пара посміялась з цієї історії чи почуття жінки були ображені, але ця ситуація сколихнула мережу й змусила інших також поділитись схожим досвідом.

Таємна записка, секретна записка, повітряний фільтр, повітряний фільтр в машині Fullscreen
Послання, знайдене у машині жінки
Фото: Mirror

Один електрик зізнався, що сам часто залишає таємні повідомлення у місцях, схованих від очей громадськості. Однак він пояснив, що малює "дурні картинки".

Ще один користувач розповів, що його друг-механік знаходив таке послання від попереднього майстра. Проте замість образливих коментарів там зазначалось: "Просто покладіть усе назад, ці хлопці ні за що не платять". Власник авто підтвердив це послання, коли послухав про виявлені проблеми й просто поїхав.

Інший коментатор поділився, що захотів пошукати "записки" у своїй машині. У мережі також запропонували пояснення, яке могло б заспокоїти власницю машини.

"Якщо ви не механік, ніколи не були механіком або пов’язані з механіком, ви могли б подумати, що це для клієнта. Я запевняю вас, що це не так, механік, швидше за все, ніколи не бачив, хто такий клієнт, і якби він вчинив якесь пасивно-агресивне **йно, це було б до тупих консультантів з обслуговування, а не до клієнта. Це явно було призначено для наступного механіка", — запевнили її.

Нагадаємо, мисливиця за антикваріатом придбала у крамниці фігурку кота за приблизно 8 доларів. Виявилось, що цей керамічний сувенір насправді коштує значно більше.

Пасажири провели кілька годин у літаку без кондиціонера й почали зривати з себе мокрий одяг. Після такого "голого протесту" змученим людям дозволили повернутись в аеропорт.