Ніхто не поспішає: супермаркет запустив "надповільну касу" й здивував темпами продажів

Надповільна каса у супермаркеті японської префектури Фукуока, шопінг, покупки, збільшення продажів, курйози
Фото: YouTube | В Японії працює спеціальна "надповільна каса"

У японському супермаркеті кожен покупець може провести до 20 хвилин — спокійно порахувати гроші, упакувати продукти, обміняти чи здати без поспіху непотрібні товари й навіть поспілкуватися з касиром.

Супермаркет у японській префектурі Фукуока запустив "надповільну касу", де касири та покупці ніколи не поспішають. Власник закладу нещодавно повідомив про збільшення продажів на 10%. Про це йдеться у сюжеті на YouTube-каналі ANN News.

Більшість супермаркетів постійно шукають способи, як прискорити процес здійснення покупок і не дарма, адже час має чи не найбільшу цінність в сучасному світі. Крім того, багато покупців відчувають тиск з боку інших клієнтів, які змушують їх спаковувати продукти та платити якомога швидше, щоб довго не стояти в черзі.

На жаль, дехто просто не може зробити це швидко через свій вік, фізичні вади чи вагітність й зменшує кількість відвідувань магазину до мінімуму, щоб не відчувати провину.

Японський супермаркет у префектурі Фукуока, схоже, розв'язав цю проблему за допомогою так званої "надповільної каси", де кожен покупець може провести до 20 хвилин.

Спочатку таку опцію відкрили для людей з інвалідністю, пенсіонерів та вагітних жінок. Експериментальна каса несподівано стала настільки популярною, що заклад задумався про розширення.

Надповільна каса у супермаркеті японської префектури Фукуока, шопінг, покупки, збільшення продажів, курйози Fullscreen
Власник закладу нещодавно повідомив про збільшення продажів на 10%
Фото: YouTube

Повідомляється, що цю ідею запропонувала пані Абе Нана з Центру підтримки людей з хворобою Альцгеймера, яка знала про розчарування покупців, коли їх штовхають та ображають у черзі. Тепер у них є можливість спокійно порахувати гроші, упакувати продукти, обміняти чи здати без поспіху непотрібні товари й навіть поспілкуватися з касиром, уточнивши інформацію про акції та способи оплати. Працівник супермаркету, своєю чергою, ніколи не квапить покупців, натомість усміхається до них і підтримує дружній жарт.

Нова каса позитивно вплинула на прибутки супермаркету, бо деякі місцеві жителі тепер ходять лише сюди.

Наразі невідомо, чи планує компанія впроваджувати надповільне касове обслуговування в інших закладах мережі, але реакція покупців свідчить про те, що попит на це однозначно є.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що сім'я з містечка Флінтшир (графство Уельс, Велика Британія) купила у магазині пакет з картоплею: всередині на них чекав "сюрприз". Британці розповіли, що замовили товар в продуктовому магазині під час відпустки в Корнуоллі, заплативши за все 360 фунтів стерлінгів.

А от Леслі Добсон з Каліфорнії (США) довела своє право не повертати на місце кошики з супермаркетів та магазинів. Критики назвали жінку "лінивою" та звинуватили у порушенні правил громадського порядку.