"Пора шукати роботу": чоловік пошкодував про те, що купив в інтернеті дешеві кросівки

Купівля взуття в інтернеті, курйозний інцидент, чому варто просити додаткові фото покупок, скандал
Фото: Vinted | Чоловік купив кросівки з фекаліями на підошві

Замість того, щоб перепросити за прикрий інцидент, авторка оголошення сказала, що не треба "скиглити" й порадила віддати взуття у хімчистку.

Related video

Покупець придбав в інтернеті вживані кросівки Nike за 1,50 фунтів стерлінгів й розлютився, коли отримав й розпакував посилку. Як виявилось, на підошві взуття залишилась коричнева маса з дуже неприємним запахом. Чоловік відразу ж поскаржився продавчині, але її відповідь шокувала його ще більше. Про це пише британський таблоїд Metro.

За словами клієнта, підошви кросівок вкриті брудом, який, як він стверджує, на вид та запах нагадує фекалії. Замість того, щоб перепросити за прикрий інцидент, авторка оголошення сказала, що не треба "скиглити" й порадила віддати кросівки в хімчистку.

Купівля взуття в інтернеті, курйозний інцидент, чому варто просити додаткові фото покупок, скандал Fullscreen
За словами клієнта, підошви кросівок вкриті брудом
Фото: Vinted

Скриншоти діалогу згодом з’явилися в соціальних мережах, де швидко стали вірусними, зібравши тисячі вподобайок та коментарів. Покупець написав: "Чому на них фекалії? Ви сказали, що їх не носили. У мене вдома тепер смердить". Продавчиня відповіла: "Кросівки практично не носили, лише пару разів, можна було видати їх за нові, якби не підошва. За 1,50 фунта ви отримали гарну пропозицію. Очевидно, що не можете собі цього дозволити. Можливо, пора шукати роботу".

Жінка також зазначила, що перед відправкою товару ніхто не вимагав додаткових фотографій, тому жодних претензій бути не може.

На сайті Vinted, де було опубліковано оголошення, зазначено, що у випадку, якщо клієнт отримав товар, який суттєво відрізняється від описаного, він може призупинити замовлення й вимагати повернути кошти. Поки невідомо, чи покупець скористався цією можливістю.

Купівля взуття в інтернеті, курйозний інцидент, чому варто просити додаткові фото покупок, скандал Fullscreen
Продавчиня зазначила, що перед відправкою товару ніхто не вимагав додаткових фотографій
Фото: Vinted

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що гості весілля розкритикували нареченого за вбрання, яке він одягнув на власне весілля, назвавши його вибір "огидним" та "депресивним". Дехто з дотепників навіть пожартував, що наречена, мабуть, роками благала безініціативного коханого одружитися й привела під вінець, поставивши ультиматум.

Крім того, жінка придбала на секонд-хенді прикрасу вартістю $12,51, але тепер підозрює, що на ціннику була вказана неправильна вартість. Щоб з’ясувати правду, вона віднесла кольє з червоним каменем до професійного ювеліра.