За підсумками березня продажі вийшли на докризовий рівень незважаючи на те, що на ключових ринках Європи зберігаються обмеження, пов'язані з пандемією коронавірусу.
Березневі продажі нових автомобілів у Європі зросли на 63%, відновившись після краху рік тому. Згідно з даними ACEA (Європейська асоціація автомобільних виробників), кількість реєстрацій нових авто на ринках ЄС, ЄАВТ (Європейська асоціація вільної торгівлі) та Великобританії зросла минулого місяця до 1,39 мільйонів одиниць.
Серйозно додали всі три європейські автогіганти: Volkswagen Group (+46%), Stellantis (+141%) і Renault Group (+70%). Приріст нівелював спад на початку року, унаслідок чого продажі за квартал зросли на 0,9% — до 3,08 млн. Більш того, обсяги перевищили докризові: 1,39 млн зареєстрованих автомобілів — це найвищий показник із червня 2019 року.
Для більшості інших брендів березень 2021 року теж був вдалим: Hyundai (+73%), Ford (+59%), Toyota (+58%), BMW (+46%), Nissan (+46%), Kia (+27%), Mercedes-Benz (+7,5%). Єдиними автовиробниками, чиї продажі в березні знизилися, стали Mitsubishi (-23%), Honda (-23%), Jaguar (-3%) і Lada (-2%).
Показники березневих продажів стали довгоочікуваною подією для галузі після того, як автомобільний ринок Європи протягом декількох місяців відставав від відновлення, що спостерігався в Китаї та США. На думку аналітиків, перспективи подальшого зростання залежать від темпів програми вакцинації.
Що стосується України, то, як Фокус повідомляв раніше, у березні 2021 року порівняно з лютим попит на нові авто збільшився майже на 43% — продажі склали понад дев'ять тисяч машин. І це за умов практично нульової вакцинації.