Електрифікований Maserati Levante Hybrid отримав силову установку від Ghibli Hybrid у складі 300-сильного ДВС і 48-вольтового стартер-генератора.
Автосалон в Шанхаї продовжує радувати цікавими новинками. Ось і Maserati представила тут не аби що, а перший у своїй історії гібридний кросовер.
Електрифікований Maserati Levante Hybrid оснащений гібридною силовою установкою, яку раніше отримав седан Ghibli Hybrid. Вона включає 2,0-літровий бензиновий мотор з електричним нагнітачем e-Booster і 48-вольтовим стартер-генератором. Потужність складає 330 л.с.
Динаміку новинки, як за нинішнім часому, можна назвати непоганою: розгін до "сотні" за 6 секунд і 240 км/год максимальної швидкості.
Цікаво, що Ghibli Hybrid має тільки задній привід, тоді як гібридний Levante — повний: за замовчуванням ведучими колесами є задні, а при їх прослизанні електроніка автоматично підключає задню вісь. Максимально на задні колеса передається до 50% крутного моменту.
Поява Maserati Levante Hybrid викликана необхідністю зниження шкідливих викидів в середньому по модельному ряду компанії. У порівнянні з бензиновим Levante V6 викиди знижені на 20%, а економічність покращилася на 16%.
Новинка замінить в гамі Levante версію з дизельним шестициліндровим мотором.
Зовні гібридний Levante можна відрізнити за особливим декором в синьому кольорі: таким чином пофарбовані гальмівні супорти, бічні повітрозабірники і емблема бренду на задніх стійках кузова. Також виконані в синьому кольорі декоративні елементи присутні в салоні — зокрема, це прострочки на сидіннях і елементах інтерʼєру.
Для гібридного Levante Hybrid заявлено багате оснащення: вже в "базі" є пневмопідвіска, цифрова приладова панель (діагональ — 7 дюймів) і мультимедіасистема з сенсорним дисплеєм на 8,4 дюйма.
В Європі дилери марки вже приймають замовлення на новинку, а "живі" машини перші клієнти отримають в червні.
Раніше Фокус повідомляв, що легендарний Девід Бекхем став новим амбасадором Maserati. В рамках розпочатого співробітництва він знявся в рекламі кросовера Maserati Levante Trofeo — найпотужнішої (580 к.с.) версії в лінійці Levante.