Девід Бекхем став бренд-амбасадором Maserati (фото, відео)

Девід Бекхем, Maserati Levante Trofeo, Девід Бекхем і Maserati Levante Trofeo
Девід Бекхем і Maserati Levante Trofeo.Фото: Maserati

Девід Бекхем, колишній футболіст клубів "Манчестер Юнайтед", "Реал Мадрид", "Мілан" і "Парі Сен-Жермен", а нині бізнесмен і філантроп, став глобальним амбасадором італійського бренду Maserati, що випускає автомобілі преміум-класу. Про підписання контракту компанія оголосила 12 квітня.

"Maserti рухається вперед, відкриваючи нову еру. Бренд, будучи новаторським за своєю природою, прагне кинути виклик статус-кво, надихаючись ентузіазмом і унікальним дизайном. Партнерство з Девідом є втіленням усіх цих цінностей", — зазначив директор з маркетингу Maserati Паоло Тубіто.

Девід Бекхем, Девід Бекхем Maserati Fullscreen
Девід Бекхем — новий бренд-амбасадор Maserati. Фото: Maserati

У рамках розпочатого співробітництва Девід Бекхем уже знявся в першому рекламному ролику для Maserati. У короткому атмосферному відео (зйомки проходили в Маямі) Бекхем крутить "пончики" на "зарядженому" кросовері Maserati Levante Trofeo. Це найпотужніша версія в лінійці Levante, оснащена 3,8-літровим бензиновим турбомотором V8 з віддачею 580 л.с. і 730 Нм. Розгін до 100 км/год у Levante Trofeo займає 4,1 секунди, а максимальна швидкість становить 302 км/г.

Рекламний ролик за участю Девіда Бекхема і Maserati Levante Trofeo знімався в Маямі

У Maserati позначили Бекхема як "ікону світового спорту, філантропа, бізнесмена і піонера стилю". У компанії зазначають, що Девід Бекхем як посол бренду Maserati стане "ідеальним партнером, який буде супроводжувати марку на наступному етапі її шляху, долаючи кордони і просуваючи цінності Maserati в авангарді преміального автомобілебудування у XXI столітті".

Зі свого боку Бекхем прокоментував підписання контракту з Maserati: "Для мене дуже цікаво почати співпрацю з Maserati — легендарним італійським брендом, який поділяє мою тягу до інновацій і витонченого дизайну. Я з нетерпінням чекаю можливості тісно співпрацювати з брендом, щоб розширити його присутність у глобальному масштабі".