Електромобіль Mazda CX-30 EV представлений на автосалоні в Шанхаї та адресований китайському ринку.
Цього тижня в Шанхаї триває черговий автосалон, на якому світові виробники представили чимало серійних новинок у сегменті електрокарів. Серед них — компанія Mazda, яка показала батарейну версію кросовера CX-30. Новинка отримала позначення CX-30 EV.
Mazda CX-30 EV стане першим електромобілем компанії на китайському ринку і другим — у глобальній модельній лінійці після купе-кроссовера MX-30, також побудованого на базі CX-30, але має незвичайні двері, які розчиняються без центральної стійки за образом і подобою спорткара Mazda RX-8.
Новинка побудована на платформі SVA (SkyActiv Vehicle Architecture), яку ділить з MX-30.
Від прабатьків із ДВЗ електричний CX-30 EV відрізняється злегка зміненою зовнішністю. Колісні арки стали більш мускулистими, на порогах зʼявилися підніжки, а під переднім бампером — захисна "губа". Це нововведення візуально маскують збільшену висоту електрокара, адже кузов довелося підняти для розміщення тягової батареї під підлогою салону.
Наразі Mazda не оприлюднила технічних подробиць для CX-30 EV, однак, найімовірніше, під капотом знаходиться силова установка e-SkyActiv, яка знайома з MX-30.
e-SkyActiv враховує електромотор на передній осі, який розвиває 143 к. с. і 264 Нм. Тягова літій-іонна батарея має ємність 35,5 кВт∙год, а заповнити її заряд можна від терміналів змінного та постійного струму. В MX-30 із такою батареєю запас ходу складає 200 км — зате за реалістичним циклом WLTP.
Нова електрична Мазда адресована, насамперед, китайським покупцям і випускатиметься також у Піднебесній — на спільному підприємстві Changan Automobile та Mazda Motor. Продажі стартують в другому півріччі 2021-го, але ціни поки не оголошені.
Про вихід CX-30 EV на глобальний ринок компанія Mazda поки не повідомляла.
Раніше Фокус тестував кросовер Mazda CX-30, представлений на українському ринку. На нашому тесті побувала машина з технологією "мʼякий гібрид".