На автосалоні в Шанхаї дебютував седан Lincoln Zephyr Reflection, створений спеціально для Китаю.
У той час як у США і на глобальному рівні марка Lincoln продає виключно кросовери та позашляховики, для Китаю створений новий седан Zephyr Reflection — у Піднебесній такий тип кузова як і раніше популярний. Дебют новинки відбувся на автосалоні, що проходить у Шанхаї.
Славній моделі Zephyr цьогоріч виповнюється 85 років — оригінальний Lincoln Zephyr випускався з 1936 по 1942 рік, а гамма враховувала седани, купе та кабріолети. А ось китайцям це імʼя ні про що, крім солодощів, не говорить — це не їхня історія.
У Шанхаї Lincoln Zephyr Reflection представлений як прототип, але вже в цьому році відправиться на конвеєр — автомобіль випускатиметься в Китаї і стане третьою моделлю Лінкольна місцевого виробництва після кросоверів Corsair та Aviator.
"Стратегія Lincoln у КНР заснована на нашому глибокому розумінні вимогливих китайських споживачів. Їх прагнення до седанів стало джерелом натхнення для створення цього прогресивного та самобутнього автомобіля", — зазначив президент компанії Джой Фалотіко.
Зовнішність Zephyr Reflection, створена китайськими дизайнерами, своїм динамічним і футуристичним виглядом "уособлює сучасну цифрову еру з передовими, інтуїтивно зрозумілими технологіями". Також седан відрізняється похилою лінією даху, що надає йому деяку схожість з купе. А ось з однойменною довоєнною моделлю ніякої схожості не простежується — відсутні навіть легкі стилістичні відсилки до оригіналу.
Салон скроєний за лекалами мінімалізму: фізичних кнопок немає, та й сенсорних небагато. Зате перед водієм і переднім пасажиром на всю ширину салону простяглася скляна панель, яка обʼєднує цифрову приладову панель і величезний панорамний екран медіасистеми. Нижче розташований кнопковий селектор перемикання режимів трансмісії.
Будь-які технічні характеристики наразі не розкриваються, відомо лише, що седан є родичем представленої тут же в Шанхаї моделі Ford Evos — в основі обох новинок лежить платформа С2. У довжину седан Lincoln сягає майже 5 метрів і використовує передньоприводную архітектуру.
Цікаво, що розкішний Зефір, який в 1930-х роках адресувався літній заможній аудиторії, в новому "китайському" втіленні створений для молодих клієнтів покоління Z.