Електричний кросовер Cadillac Lyriq має запас ходу майже 500 км і коштуватиме 60 тисяч доларів у стартовій комплектації.
Легендарний бренд Сadillac переходить на електротягу: компанія представила кросовер Lyriq, який став першою електричною моделлю марки. У вигляді концепт-кару Cadillaq Lyriq був виявлений ще минулого року, а тепер прийшла серійна версія. До того ж, що особливо радує, на шляху до конвеєра яскравий дизайн практично не змінився.
Порівняно з концептом серійний кросовер знайшов звичайні дзеркала заднього виду замість відеокамер, а фари збільшилися. Загалом Lyriq виглядає свіжо і яскраво — така машина точно не осоромить модельну лінійку Cadillac.
Інтер'єр примітний величезним дисплеєм на передній панелі, який об'єднує "приборку" і медіасистему. Діагональ екрану — ні багато ні мало, 33 дюйми. А ось управління кліматичною установкою, всупереч останнім трендам, здійснюється не сенсорними клавішами, а за допомогою звичних фізичних кнопок на окремому пульті.
За розмірами новинка порівнянна з кросовером Cadillac XT6. У довжину Lyriq досягає 4996 мм, в ширину — 1977 мм, у висоту — 1623 мм. Але колісна база довша: 3094 мм тоді як у XT6 вона становить 2863 мм.
Спереду багажник відсутній, а ззаду, за другим рядом сидінь місця для багажу чимало: обсяг багажного відділення становить 792 л. Якщо ж задні крісла розкласти, вийде 1723 літра.
Серед особливостей оснащення варто відзначити систему активного шумозаглушення Active Noise Cancellation. Ви запитаєте, навіщо вона електромобілю, який не докучає водієві шумом двигуна внутрішнього згоряння? Справа у тому, що під час відсутності ДВС чути шуми, так би мовити другого порядку: свист вітру у стійках лобового скла, шерех шин... Ось тому у електричного Кадилака і з'явилося шумозаглушення.
В основі Cadillac Lyriq лежить модульна платформа, яку раніше випробував електричний пікап відродженого бренду Hummer. Щоправда у Хаммера повний привід, а Lyriq оснащений єдиним електромотором з приводом на задні колеса.
Двигун розвиває 340 к.с. і 440 Нм, але яка динаміка машини з такими показниками, в компанії поки не повідомляють. Все що відомо — це наявність декількох рівнів рекуперативного гальмування, у найінтенсивнішому з яких можна їхати без задіяння педалі гальма.
Тягова літій-іонна батарея має ємність 100 кВт∙год. Паспортний пробіг на одній зарядці становить 483 км за американським стандартом EPA. Зарядити електрокар можна від терміналу постійного струму (підтримується потужність до 190 кВт) — за 10 хвилин вдасться поповнити заряд для пробігу на 122 км.
Для зарядки від мережі є вбудований інвертор на 19,2 кВт, який дозволяє за годину заряджатися на 84 км пробігу.
У США замовлення на Cadillac Lyriq почнуть приймати восени, а виробництво стартує у першому кварталі 2022 року. Стартова ціна становить 60 тисяч доларів без урахування субсидій, що діють у Штатах при покупці електрокарів.