Спочатку французи приватизували "каблучок" Dacia Dokker, перейменувавши його на Renault Express. Тепер настала черга "вантажівки", яку румуни представили ще в 2017-му.
Щоправда, на відміну від фургона, виготовлення пікапа Renault довірив невеличкій італійській фірмі Focaccia Group Automotive — тій самій, що робила вантажівку на базі Dacia Dokker. Ця компанія здебільшого займається переробкою комерційного транспорту на модифікації, які мало затребувані для масового виробництва, але при цьому досить популярні.
Італійці довго мудрувати не стали і переробили Експрес за тими ж лекалами, що й Докер: посилили днище, заварили й обрізали зсувні двері, а задню і бічні стінки вантажної платформи прикрили товстим шаром чорного пластику.
За необхідності в цьому пікапі можна перевезти до 675 кг корисного вантажу, а також предмети довжиною до 1,79 метрів. Можна ще довше — якщо відкинути задній борт. Тим, кому комплектація новинки здасться мізерною, за доплату запропонований цілий ящик додаткового інструменту й аксесуарів. І навіть штикова лопата.
Що стосується силових агрегатів, то на них перебудова ніяк не вплинула — під капотом все так само працює бензиновий турбомотор 1.3 (100 к. с.) або турбодизель 1.5 Blue dCi (75 або 95 к. с.). Трансмісія — безальтернативна шестиступінчаста "механіка".
Пікап Renault Express вже можна замовити в європейських дилерів Renault. Щоправда, ціна дрібносерійної вантажівки, порівняно з масовим фургоном, зросла приблизно на чверть.
Раніше Фокус повідомляв, що Група Renault вирішила знизити максимальну швидкість для всіх моделей, що випускаються до позначки 180 кілометрів на годину. Це пов'язано з тим, що понад третина дорожніх аварій з людськими жертвами відбувається саме через перевищення швидкості.
Також ми розповідали про те, що бюджетник Renault Logan змінив дизайн та ім'я, щоб завоювати нові ринки. Першою країною, де буде продаватися седан Taliant, стане Туреччина.