Серійний Megane E-Tech Electric французи представлять уже найближчим часом.
Нагадаємо, що Рено анонсували новий Меган у жовтні минулого року і тут же продемонстрували концепт Megane eVision, побудований на модульній електричній платформі CMF-EV — спільну розробку Renault і Nissan.
Серед переваг нової архітектури є найтонша в класі літій-іонна батарея, що дозволить вивільнити додатковий простір у салоні. Шоу-кар оснащений двигуном потужністю 215 к.с. і тяговим акумулятором ємністю 60 кВт ∙ год. Тоді ж бос Renault Лука Де Мео зазначив, що серійна модель буде схожа з концептом на 95 відсотків.
І перші тизери товарної моделі це підтверджують. На задній частині хетчбека тонкі ліхтарі з'єднані суцільною світлодіодною лінією, там же розташований новий логотип бренду і назва моделі з виділеною золотом літерою "Е".
Крім того, у Renault частково розсекретили інтер'єр. У салоні — цифрова панель приладів і розташований над місцем для мобільного телефону екран інформаційно-розважальної системи. Причому, як у Tesla, вертикальної орієнтації. Сидіння і підлокітник прикрашені золотим контрастним простроченням.
Інші подробиці і технічні характеристики залишаються в секреті, але чекати залишилося недовго — прем'єра Megane E-Tech Electric відбудеться, як заявили в Renault, найближчим часом, а в продаж новинка надійде на початку наступного року. У Renault впевнені, що до 2030 року дев'ять з кожних десяти проданих машин марки будуть електрифікованими (електромобілями і гібридами).
Раніше Фокус повідомляв, що Група Renault вирішила знизити максимальну швидкість для всіх моделей, що випускаються, до позначки 180 кілометрів на годину. Це пов'язано з тим, що понад третина дорожніх аварій з людськими жертвами відбувається саме через перевищення швидкості.
Також ми розповідали про те, що бюджетник Renault Logan змінив дизайн та ім'я, щоб завоювати нові ринки. Першою країною, де буде продаватися седан Taliant, стане Туреччина.