У BMW Classic закінчили роботи з реставрації єдиного примірника прототипу M8 в кузові E31.
Історія BMW 8-серії сягає своїм корінням у далекий 1990 рік, коли зʼявилося оригінальне купе генерації Е31. Однак уже в 1999-му виробництво двохдверки з кузовом без центральної стійки і висувними фарами було припинено — через погані продажі. "Вісімку" відродили у 2018 році, отримавши в гамму кузовів не тільки купе (G15), але також кабріолет (G14) і чотиридверний седан Gran Coupe (G16).
Однак мало хто знає, що у "вісімки" першого покоління існувало ще й "заряджене" купе М8 — баварці майже двадцять років приховували розробку цієї модифікації. Але у 2010 році несподівано викотили на публіку єдиний виготовлений прототип.
І ось недавно закінчилася його реставрація підрозділом BMW Classic, що спеціалізуються на відновленні вантажних автомобілів баварської марки. У процесі робіт були замінені розхідники, проведена ревізія всіх систем, заново перефарбований кузов. Деякі елементи довелося виготовити заново — наприклад, паливний бак з внутрішньою пінопластовою прокладкою.
Під капотом, BMW M8 встановлений спеціально розроблений для цього купе шестилітровий "атмосферник" V12, що розвивав нечувані на ті часи 640 кінських сил — більше, ніж видавали в ті роки агрегати Ferrari F40 і Lamborghini Diablo. Це навіть більше, ніж віддача нинішньої "емки" 8-серії. Серед інших особливостей цього мотора — два верхніх кулачкових вали, спеціальна система впуску паливної суміші і повністю перероблена система мастила.
Незважаючи на те, що прототип так і не пішов у серію, він залишається вершиною інженерної думки. І незабаром у шанувальників баварської марки зʼявиться можливість побачити унікальне купе не тільки в музеї, а й на ходу — перший за багато років виїзд BMW M8 відбудеться найближчим часом на одному з тематичних автомобільних заходів.
Раніше Фокус повідомляв, що електричний кросовер BMW iX в Україні коштуватиме як BMW X5. Покупцям запропонують у версіях xDrive40 і xDrive50, що розрізняються потужністю силової установки та ємністю тягової батареї.
Також ми розповідали про культовий BMW M3 серії, який продали за 2 млн гривень. Автомобіль 1988 року випуску — з лімітованої серії Evolution II, випущеної обмеженим тиражем 500 примірників.