Це дозволить французькому автогігантові посилити свої позиції на ринку електромобілів.
Цікаво, що можливість швидкої зміни батарей була передбачена вже в першому електромобілі Renault — Fluence ZE. А потім ізраїльська фірма-партнер з розробки Better Place збанкрутувала і французи у 2013 році від цієї ідеї відмовилися. Але її підхопили китайські автовиробники Nio і Geely.
Наразі ж у Renault схаменулися і вирішили повернутися до цієї вельми перспективної технології, що дозволяє істотно знизити вартість купівлі електромобіля. Принаймні так завив голова компанії Лука де Мео під час саміту Financial Times "Автомобільне майбутнє". За словами топ-менеджера, це дозволить не тільки швидко змінювати блок акумуляторів замість їхньої довгої зарядки, але також дати "друге життя" зношеним батареям, у ролі домашніх накопичувачів енергії.
Раптова квапливість Renault має цілком прозаїчну причину: компанія Nio оголосила про те, що збирається побудувати свої перші станції із заміни батарей у Європі. Пілотний проект буде реалізований у найбільш "електромобільній" країні Старого Світу — Норвегії. Він буде включати в себе 4 станції навколо столиці Осло, які побудують уже в цьому році, і ще 12 в інших місцях — у 2022-му. З точки зору китайців, це буде відносно недорога альтернатива розрекламованій мережі Supercharger від Tesla.
Що стосується Renault, то на цьому етапі компанія не поспішає серйозно вкладатися в технологію змінних акумуляторів, але і не хоче відставати — на випадок, якщо її візьмуть на озброєння інші автовиробники.
Раніше Фокус повідомляв, що Renault примусово знизить максимальну швидкість для всіх моделей, що випускаються до позначки 180 кілометрів на годину.
Також ми розповідали про майбутній Renault Megane, який став електромобілем. Серійний Megane E-Tech Electric французи представлять уже найближчим часом.