Розділи
Матеріали

У США Porsche Cayenne перетворили на підкорювача важкого бездоріжжя (відео)

Porsche Cayenne E-Motion Overland

Зазвичай цю модель не експлуатують далеко від доріг, але переваги клієнтури бувають дуже різними. Так народився тюнінговий Porsche Cayenne E-Motion Overland.

Перш ніж взятися за доопрацювання кросовера Porsche Cayenne, власник каліфорнійської компанії E-Motion Engineering Метт Фара працював здебільшого з Porsche 911, пропонуючи альтернативні рішення для підвіски штутгартських спорткарів. Але будучи любителем далеких вилазок на природу, тюнер мріяв про справжній позашляховик Porsche.

Звичайний Cayenne швидкий і комфортний на асфальті, але не особливо пристосований для серйозних позашляхових пригод. Тому містер Фара звернувся до досвіду власне компанії Porsche. У 2007 році виробник підготував 26 екземлярів 385-сильних Cayenne S у спеціальному виконанні Transsyberia для однойменного ралі-рейду протяжністю 7 200 км від Москви до Улан-Батора (столиця Монголії).

Після успішного фінішу в тому 2-тижневому марафоні Porsche випустила лімітовану (600 екземлярів) версію "громадянського" Porsche Cayenne S Transsyberia з 405-сильним двигуном від модифікації GTS.

Porsche Cayenne S Transsyberia 2009 модельного року
Фото: Porsche

Містер Фара вирішив продовжити цю тему — і за схожими лекалами переобладнав свій особистий дизельний Cayenne третього покоління. Дорожній просвіт був збільшений на 60 мм, з'явилися шноркель забору повітря, потужний захист моторного відсіку, "люстра" з додатковими фарами, кронштейн для кріплення запасного колеса над заднім бампером.

Тепер в E-Motion Engineering готові запропонувати такі доробки й іншим власникам Cayenne. Також за бажанням клієнт може замовити жорсткий органайзер багажного відсіку, буксирувальні петлі, стропи кріплення негабаритного вантажу, додаткову LED-оптику на дах і спеціальний багажник, який дозволяє встановити намет на даху. Унаслідок чого з Cayenne можна насолоджуючись максимальною автономністю де-небудь в лісовій глушині.

"Все для того, щоб відчути різницю між легким бездоріжжям і справжнім off-road, — зазначає Метт Фара. — Це коли ти замість "я можу проїхати і цією дорогою" говориш "попереду гірський струмок, але це дурниця — ми проїдемо і тут".

Метт Фара розповідає про свій Porsche Cayenne E-Motion Overland (англійською мовою)

А ви говорите, що люксові кросовери не призначені для серйозних позашляхових пригод...

Раніше Фокус повідомляв, що Porsche почала випробування електричного кросовера Macan нового покоління. У серію електрокроссовер піде наприкінці 2022 року.

Також ми тестували електричний Porsche Taycan 4S. Електромобіль має разючу потужністю і динамікою і при цьому полонить комфортом преміального рівня.