Буде побудовано всі три екземпляри Rolls-Royce Boat Tail, і кожен матиме індивідуальні відмінності в дизайні та обробці інтер'єру.
Кілька десятиліть тому індустрія замовних кузовів для автомобілів була справжнім мистецтвом і одночасно цілком успішним бізнесом. Однак, внутрішні процеси в автобізнесі майже вбили цей напрям діяльності.
Радісна новина, що компанія Rolls-Royce недавно відкрила підрозділ Coachbuild, який буде створювати штучні екземпляри на базі своїх серійних моделей, призначені для забезпечених клієнтів.
Перший "випускник" Rolls-Royce Coachbuild тільки що представлений: це розкішний кабріолет Rolls-Royce Boat Tail, побудований на базі Phantom Drophead Coupe. Випуск базової моделі завершився ще 5 років тому, а для створення Boat Tail, мабуть, були взяті одні з останніх виготовлених машин, адже розробка замовного кабріолета зайняла 4 роки.
Під капотом — запозичена у Phantom Drophead Coupe атмосферна V12 об'ємом 6,75 л потужністю 453 к.с., коробка — шестиступеневий "автомат". Довжина машини — понад 5,5 метрів.
При створенні Rolls-Royce Boat Tail одна тільки робота з кузовом — модифікація несучих елементів, створення нових алюмінієвих панелей обшивки — зайняла 8 місяців. Фронтальна частина витримана у фірмовому стилі, але при цьому своя власна.
А головне в цій машині — корми: при створенні кузова від складного даху донора вирішили відмовитися (замість неї у власника в гаражі лежить жорсткий верх), а замість багажника в задній частині розташований ... відсік для виїздів на пікнік.
Дві його стулки, оброблені натуральним дерев'яним шпоном, за допомогою електроприводів піднімаються і відкривають доступ до тарілок, фужерів, столових приладів, складних столиків і стільців італійської фірми Promemoria.
Само собою, передбачений і холодильник — точніше, їх два. В одному з них передбачено розміщення двох пляшок колекційного шампанського Armand de Brignac — саме його вважає за краще власник машини, і саме під форму цих пляшок виконаний ложемент. У Rolls-Royce стверджують, що система охолодження здатна підтримувати заданий режим всередині своїх відсіків за температури навколишнього повітря від -20 до +80 градусів за Цельсієм.
Салон хоч і залишився дуже близький до вихідного Phantom Drophead Coupe, теж доопрацьований: застосована обробка в техніці гільйош, яка зазвичай використовується для дорогих ювелірних виробів і годинників, на передній панелі можна помітити вбудований хронометр Bovet 1822, спеціально адаптований для автомобіля, а в бардачку розміщений кофр з алюмінію і шкіри, де ховається пір'яна ручка Montblanc.
Треба сказати, що перед нами тільки первісток цієї серії: машина на фото стала однією з трьох, чиї власники звернулися в Rolls-Royce із замовленням на будівництво особливих автомобілів. Усі вони будуть виконані в єдиному ключі, але головне — це те, що з появою Rolls-Royce Boat Tail можна сказати, що хороші "кузовні" манери знову в ціні. Дуже високій ціні.
Компанія Rolls-Royce не називає вартості Boat Tail, в автомобільних британських ЗМІ з'явилася інформація, що остаточна ціна автомобіля становитиме близько 20 мільйонів фунтів стерлінгів — або, в перерахунку, 28 мільйонів доларів. Це набагато більше, ніж в одиничного гіперкару Bugatti La Voiture Noire, ціна якого становить орієнтовно 13,5 млн доларів.
Розробка La Voiture Noire ще не завершена — автомобіль, як Фокус повідомляв раніше, наразі проходить доводочні тести. А перший з трьох Rolls-Royce Boat Tail уже чекає передачі замовнику — і таким чином, готовий вирвати в гіперкару Bugatti титул найдорожчого автомобіля у світі.
Також ми розповідали, що Rolls-Royce Silver Wraith II, котрий належав принцесі Маргарет, молодшій сестрі Єлизавети II, був виставлений на аукціон. Оцінкова вартість цього автомобіля з багатою історією виявилася невисокою — менше 100 тисяч євро.