Розділи
Матеріали

Знайомий незнайомець: представлено новий Renault Koleos 2025 (фото)

Тарас Брязгунов
Фото: Renault | Renault Grand Koleos вирізняється гранчастим дизайном

Новий Renault Grand Koleos став більшим і просторішим, а також багатше оснащений. Кросовер випускатимуть в бензиновій та гібридній версіях.

У Південній Кореї на автошоу в Пусані презентували новий Renault Koleos третього покоління. Кросовер вийде на ринок восени і буде виготовлятися на колишньому підприємстві Samsung Motors. Його подробиці розкрили на офіційному сайті Renault.

Кросовер створено на базі Geely Monjaro
Фото: Renault

Кросовер Renault Grand Koleos (саме так тепер називається авто) не є абсолютно новою моделлю. По суті, це дещо змінений Geely Monjaro. Справа в тім, що Renault та Geely почали активно співпрацювати і спільно випустять цілу лінійку моделей. Зокрема, невдовзі з’явиться купе-кросовер.

Renault Grand Koleos Esprit Alpine
Фото: Renault

Новий Renault Grand Koleos досить суттєво відрізняється від моделі-донора зовні, адже більшість кузовних панелей замінили. Кросовер отримав безрамкову решітку радіатора і масивніші бампери. Також замінили всі двері – вони стали більш рельєфними.

На передній панелі встановлено три дисплеї
Фото: Renault

Авто більше за попередній Renault Koleos – сягає 4780 мм у довжину при колісній базі 2820 мм. У його основі лежить платформа CMA від Volvo XC40.

А от салон Geely Monjaro залишився фактично без змін. На передній панелі Renault Grand Koleos встановили одразу три дисплеї, а крісла першого ряду розділені високим тунелем. Об’єм багажника становить 562-2034 л.

Кросовер став просторішим
Фото: Renault

Новий Renault Grand Koleos досить багато оснащений — тризонний клімат-контроль, проєкція на лобове скло, акустика Bose, паркувальний автопілот, камеру кругового огляду, набір систем безпеки. Показали і версію Esprit Alpine з синім декором і 20-дюймовими дисками.

Об"єм багажника — 562-2034 л
Фото: Renault

Кросовер Renault запропонують з 2,0-літровим бензиновим турбомотором на 211 сил і в 245-сильній гібридній версії з 1,5-літровою бензиновою турбочетвіркою та електромотором. Гібрид зможе розганятися до сотні за 7,9 с і витрачати в середньому 4,3 л/100 км.

Раніше Фокус розповідав про недорогий спортивний електромобіль Renault.

Також ми писали про старшого брата "Дастера".