Розділи
Матеріали

500 000 чоловік безплатно отримають круті 4К OLED-телевізори: у чому тут каверза?

Фото: Соцмережi | Стартап Telly хоче безплатно роздавати телевізори вартістю $1000

Стартап Telly вже почав реєстрацію охочих придбати сучасну "плазму" для перегляду контенту в 4К.

Telly — це дітище російського айтівця Іллі Позіна, який перебрався в США й тепер збирається підірвати ринок за допомогою безплатної роздачі OLED-телевізорів, пише Variety. Цей "атракціон небаченої щедрості" поки що розповсюджується на перші 500 тисяч щасливців у США, які встигнуть зареєструватися на сайті стартапу.

Хто такий Ілля Позін

Це російський ІТ-підприємець, який живе в США, він був співзасновником відеосервісу Pluto TV, що став дуже популярним. Після продажу сервісу за $300 млн Ілля вирішив створити безпрецедентний стартап із роздачі телевізорів вартістю $1000 усім охочим. Водночас він стверджує, що вже зібрав у інвесторів потрібну суму.

Ілля Позін, засновник стартапу Telly
Фото: Соцмережi

Позін не повідомив, про яку саме суму йдеться, хоча тут легко можна підрахувати, що якщо йдеться про 500 тисяч телевізорів вартістю $1000, то необхідна сума становить $500 мільйонів. Можливо, Ілля зібрав не всю суму, а лише на початкову партію для постачання, а решта оплачуватиметься з доходів компанії.

До речі, серед інвесторів Telly є Річ Грінфілд, аналітик із Волл-стріт, і кілька інституційних та стратегічних інвесторів, яких Позін не назвав.

Хто заплатить за цю "халяву"

Як ви, напевно, здогадалися, за все заплатять рекламодавці, точніше Ілля планує, що саме з їхніх грошей буде оплачене постачання телевізорів і компанія отримає прибуток. Якщо ви думаєте, що під час перегляду періодично крутитиметься реклама, то це не так.

У правому нижньому кутку постійно крутитиметься реклама
Фото: Скриншот

4К OLED-телевізор буде оснащений спеціальним окремим нижнім дисплеєм, на якому постійно крутитиметься прогноз погоди, біржові новини й інша інформація. А збоку, в окремому вікні власнику постійно демонструватиметься реклама. І тут є головна умова — телевізор завжди має бути підключений до інтернету для показу реклами. Telly вже співпрацює з рекламною компанією MNTN для пошуку рекламодавців.

Крім того, в OLED-панель вбудована камера, яка дозволить не лише спілкуватися за допомогою скайпу, але й відстежуватиме реакцію та кількість користувачів. Згідно з угодою з компанією, стартап збиратиме дані про переглянутий контент і навіть про "фізичну присутність" телеглядачів. А якщо вам у якийсь момент це не сподобається, то телевізор доведеться повернути та заплатити штраф у $500.

Telly — що це за телевізор?

Загалом 55-дюймова панель від Telly справді крута: є три HDMI-входи, ТВ-тюнер Chromecast із Google TV та вбудований саунд-бар.

Телевізори Telly оснастять голосовим помічником для керування та навігації, а вбудована вебкамера відстежуватиме правильність виконання вправ під час занять фітнесом. Для дітей є в наявності більше ніж 40 відеоігор, від "класичних аркад до захопливих пригод".

У майбутньому, на думку Позіна, його стартап запропонує за допомогою телевізора навіть робити ставки на спортивні змагання або за допомогою додаткового дисплея замовляти піцу.

Перші безплатні телевізори Telly збирається відправляти вже до кінця літа, а поки що на американських форумах обговорюється, як краще задрапірувати цей рекламний 9-дюймовий екран: за допомогою синьої ізоленти, вази з квітами, аркуша паперу або фотографії свого кота.

Раніше Фокус розповідав, що створено кабель із пропускною спроможністю 1,7 Пбіт/с: як він змінить швидкість інтернету.