Розділи
Матеріали

Оновлення даних у застосунку "Резерв+": що робити чоловікам зі статусом "у розшуку"

Анастасiя Андрусяк
Фото: Unsplash | Чоловік із телефоном

У Міноборони зазначають, що для виправлення помилки в даних військовозобов'язаному потрібно прийти до ТЦК та СП. Чоловікам також радять звернутися до служби підтримки застосунку "Резерв+", однак чат-боти поки що не працюють.

Військовозобов'язані громадяни України, у яких у мобільному застосунку "Резерв+" показує статус "у розшуку", для виправлення даних можуть звернутися до служби технічної підтримки або фізично з'явитися до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки (ТЦК і СП) для виправлення даних. Про це сказала заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону 20 травня.

Представниця оборонного відомства зазначила, що основним завданням "Резерв+" є надання українцям можливості бачити, які дані про них перебувають у державних реєстрах. Зокрема, йдеться про дані, які вносять оператори ТЦК і СП.

Говорячи про випадки, коли військовозобов'язаному показує статут "у розшуку" в застосунку "Резерв+", чиновниця зауважила, що у внесенні даних присутній людський чинник, і оператори ТЦК і СП можуть помилятися. Однак доступ громадян до реєстру дасть змогу оперативно виправляти такі помилки.

За словами Катерини Черногоренко, у разі виявлення недостовірних даних про себе громадяни можуть надіслати запит до технічної підтримки, а також виправити помилку офлайн, через візит до ТЦК та ЦНАП. Наразі також розробляється додатковий функціонал, який дасть змогу дистанційно надіслати звернення щодо зміни даних, не відвідуючи ТЦК і СП.

"Тобто зараз це звернення до служби підтримки і можливість зробити офлайн через візит до ТЦК та СП, трохи згодом ми зробимо це в автоматичному режимі, щоб людина взагалі для уточнення даних не ходила до ТЦК та СП", — підсумувала чиновниця.

Фокус перевірив, як працюють чат-боти "Резерв+" у Viber і Telegram. На момент публікації новини обидва боти не функціонували.

Служба підтримки "Резерв+"
Чат-бот "Резерв+" у Telegram
Чат-бот "Резерв+" у Viber

Нагадаємо, прессекретар Міністерства оборони України Дмитро Лазуткін повідомив, що станом на ранок 20 травня близько 260 тисяч громадян України оновили свої військово-облікові дані через додаток "Резерв+". Це у 80 разів більше, ніж через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Зі свого боку керівник фракції "Слуга народу" у Верховній раді України, народний депутат України Давид Арахамія анонсував запровадження QR-кодів для військовозобов'язаних, які стануть альтернативою військовим квиткам і працюватимуть подібно до COVID-сертифікатів.