Актор став амбасадором бренду ще в листопаді 2019 року. До нього дорогі костюми рекламували Пірс Броснан і Ентоні Хопкінс.
57-річний голлівудський актор Бред Пітт з'явився у рекламі весняно-літньої колекції Brioni, представивши сорочки. Ще 17 березня на офіційній сторінці італійського бренду з'явилися знімки зі знаменитістю, де він у дорогому одязі позує в номері п'ятизіркового готелю Chateau Marmont в Голлівуді, відтворюючи атмосферу архівної кінозйомки.
"Це невимушений настрій, що зображує людину Brioni, випромінює сучасний, але непідвладний часу магнетизм і зачарування. У кампанії представлені сучасні ікони гардеробу Brioni, що відображають філософію Будинку — витонченої розкоші і стриманої невимушеності", — йдеться у підписі.
На відео з офіційного каналу бренду в YouTube знаменитість валяється на ліжку, біля нього, сидить в кріслі, демонструючи спокій і незворушність.
Однак остання публікація на сторінці бренду набагато більш інтригуюча, ніж фото Пітта на ліжку, оскільки обіцяє щось грандіозне. На знімку зображена двері гримерки актора, а в підписі повідомляється, що відкриття відбудеться вже 7 квітня. Що саме збирається представити Brioni, поки що тримається в секреті.
Бред Пітт став офіційним амбасадором бренду в листопаді 2019 року, а вже у січні 2020 знявся в рекламній кампанії колекції весна-літо 2020 під назвою Tailoring Legends, присвяченій 75-річчю легендарного модного будинку. У вересні цього ж року з'явилися кадри реклами осінньо-зимової колекції.
Бренд Brioni був створений у 1945 році. Свого часу його костюми рекламували Пірс Броснан і сер Ентоні Хопкінс. Вироби від італійських дизайнерів часто вибирають багаті та знамениті. Люблять елегантні костюми від Brioni і українські товстосуми.