Це не перший бренд співачки. Вона вже має іменний товарний знак — "Алла Пугачова"
Алла Пугачова, яка поїхала до Ізраїлю разом із чоловіком Максимом Галкіним та дітьми, реєструє в Росії новий торговий знак — "Примадонна". Про це повідомляє Telegram-канал Mash.
Джерело стверджує, що етикетку з бренду зможуть наносити "буквально" на будь-які товари.
"Наносити етикетку зможуть на все: косметика, дрони, 3D-окуляри, товари для вагітних, колекторські агенції та (увага!) зброя та боєприпаси", — пише джерело.
Сама співачка, або її представники, це повідомлення ніяк не коментували, тому підтвердження тому, що під брендом "Примадонна" продаватимуть зброю, — нема.
Варто додати, що це не перший бренд Алли Пугачової. Її комерційний дебют припав на початок 1990-х. У 1988 році вона створила театр-студію, який зареєстровано як Театр пісні Всесоюзного творчо-виробничого об'єднання та проведено реєстрацію торгової марки "Союзтеатр" Союзу театральних діячів СРСР, надалі — "Театр пісні Алли Пугачової". Коли в 1992 році театр перестав приносити прибуток, засновано фірму "Алла".
У травні 1991 року Алла Пугачова уклала контракт із французькою фірмою Sogo на виробництво парфумів "Алла". Однак успіхом цей захід не увінчався, і в 1995 Пугачова припинила відносини з виробником.
Випускала Примадонна і журнал. Перший номер вийшов 23 грудня 1993 року, який Пугачова заснувала разом з двома колишніми співробітниками ташкентського видання "Піонер Сходу". Журнал мав розповідати шанувальникам правду про особисте життя співачки. Вийшло лише 11 номерів журналу, і його закрили.
У травні 2001 року Пугачова купила один із цехів на підприємстві в Кримську Краснодарського краю та налагодила випуск картопляних чипсів "АБ". Ця витівка також не увінчалася успіхом.
Також Алла Пугачова випускала взуття під власним брендом. Історія бренду Alla Pugachova розпочинається у 1996 році, коли Пугачова почала співпрацювати з компанією "Еконіка". Перша колекція Alla Pugachova вийшла у 1997 році. Співачка особисто контролювала процес виробництва, малювала ескізи та підбирала матеріали.
Взуття приносило виробнику 2-3,5 мільйона доларів щорічно, з яких співачка отримувала 300-450 тисяч доларів. Взуття досі випускають. Також у 2007 році відкрито радіостанцію "Радіо Алла". Його особливістю було звучання пісень Примадонни щогодини.
Крім цього, Пугачова зареєструвала на себе серію товарних знаків: "Різдвяні зустрічі", "Крістіна", "Мадам Брошкіна".