Модель показала свою штаб-квартиру нового косметичного бренду SKKN by Kim.
Кім Кардаш'ян провела екскурсію своїм офісом, в якому працює над своїм новим косметичним брендом SKKN by Kim — новою лінійкою для догляду за шкірою. Про це пише Daily Mail.
Кім зізналася, що їй багато в чому допоміг колишній чоловік, Каньє Вест, який вигадав назву, дизайн упаковки (досить мінімалістичний) і навіть шрифт для SKKN.
З'ясувалося, що теледіва працює у досить спартанських умовах. Особливо її підписників вразив простий дерев'яний стілець, на якому Кім очевидно проводить дуже багато часу. На ньому немає подушки і відсутня спинка, тому він виглядає максимально незручним.
Але Кім заявила, що дизайном офісу займалися професіонали, і вона дуже задоволена результатом.
"Я люблю свій офіс. Дякую Томмі й Уолдо за його прикрасу і за роботу з Мішель, від Ріка Оуенса, який зробив усе це. Але це лише маленька деталь моєї повсякденної офісної роботи", — розповіла Кім.
Також вона пообіцяла цілу програму про свою штаб-квартиру та те, як у ньому все влаштовано.
Кім обрала нейтральні тони для всього свого офісу, який був прикрашений Томмі Клементсом та Уолдо Фернандесом. Утім, у такому ж стилі був обставлений і її сімейний будинок, який вона ділила з Вестом — чисті нейтральні кольори, прямі лінії та мінімум декору.
Це не вперше, коли Каньє допомагає Кім із її брендом. У 2019 році вона розповідала, що саме Каньє був "примарним креативним директором Skims" її бренду нижньої білизни.
За її словами, він не лише намалював логотип бренду, а й допоміг з упаковкою, вибором моделей і наймом фотографів.
Для неї було важливо, щоб упаковка була екологічною, тому зовнішню упаковку можна переробляти, а нові порції косметики випускаються в спеціальних капсулах, які можна вкладати в старе пакування.
Спочатку вони думали робити упаковку з каменю, або зі скла, але тоді баночки та пляшечки виходили надто важкими. Але вони зіграли свою роль — слугували натхненням.
Нова косметика від Кім вже у продажу, надійшла до магазинів напередодні, 21 червня. Усього в лінійці для догляду за шкірою 9 продуктів. І головне, реклама косметики з'явилася на культових білбордах у центрі Нью-Йорка, на Таймс-сквер.