Джей Ло придбала алкоголь власного бренду.
53-річна американська співачка та акторка Дженніфер Лопес продемонструвала стильний образ. Зірку помітили, коли вона купувала пляшку алкоголю власного бренду Delola в Гемптоні. Про це пише Daily Mail.
У Фокус. Стиль з'явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу шоу-бізнесу!
Зірка фільму "Мати" сяяла у світло-коричневому комбінезоні з відкритою спиною, що вирізнявся високим коміром на бретельках і штанами в стилі карго. Зірка екранів доповнила ансамбль білими кросівками і сонцезахисними окулярами. Дженніфер зібрала своє довге волосся у високий хвіст і використала мінімальний макіяж.
Вона продемонструвала свої підтягнуті руки з кількома пакетами смаколиків, зокрема з алкоголем марки Delola.
Згідно з вебсайтом, готові до вживання напої — це низькокалорійні напої, приготовані зі спирту преміум-класу і натуральних рослинних компонентів. Напої бувають трьох різних смаків коктейлів: Paloma Rosa, приготований з текіли, грейпфрута і бузини; L'Orange, що складається з преміального амаро, апельсина і маракуї. Джей Ло, схоже, вибрала пляшку Bella Berry зі смаком ягід і гібіскуса.
Підприємниця почала працювати зі своїми партнерами над розробкою напоїв ще 2020 року, а на початку квітня дружина Бена Аффлека оголосила про запуск свого алкогольного бренду Delola — напоїв, натхненних італійським узбережжям, але така новина спричинила різку негативну реакцію з боку прихильників з огляду на те, що сама Джей Ло не вживає алкоголь узагалі.
Також Фокус писав, що Дженніфер Лопес вирушила за покупками в ультракороткому вбранні.